قرارداد بازیکن خارجی پدیده از سوی هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت نشد.

قرارداد چوچو با پدیده ثبت نمی شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا؛ باشگاه پدیده شهرخودرو که در لیگ هجدهم موفق شده با ثبت نتایج خوب، در میان مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار گیرد، به تازگی اقدام به خرید بازیکنی خارجی در فاز تهاجمی کرده و چوچو، مهاجم تیم ملی نیکاراگوئه را جذب کرده‌است.

اما در حالی که یکی دیگر از قول‌های حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو عملی شده، خودزنی عجیبی در فوتبال مشهد رخ داده که ممکن است مانع از حضور این بازیکن خارجی در دیدار خانگی پدیده شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان شود.

ماجرا از این قرار است که عصر امروز در حالی که مسئولان این باشگاه برای ثبت قرارداد چوچو به هیات فوتبال خراسان رضوی مراجعه کردند، مسئولان این هیات، مانع از ثبت قرارداد بازیکن تازه‌وارد پدیده شهرخودرو شدند. این اتفاق در حالی رخ داده که گفته می‌شود مدیران باشگاه پدیده شهرخودرو، پیش از این در خصوص ثبت قرارداد چوچو با هیات فوتبال خراسان رضوی هماهنگی‌های لازمه را انجام داده‌بودند.

با ورود حمیداوی و آغاز مالکیت وی در باشگاه پدیده شهرخودرو، مشکلات این باشگاه مرتفع شده‌ و بدهی‌های باشگاه پدیده شهرخودرو در حال پرداخت است.

درست در روزهایی که فوتبال خراسان شاهد موفقیت‌های تنها نماینده‌اش در سطح نخست فوتبال کشور است، گرفتن چنین تصمیمی از سوی هیات فوتبال خراسان رضوی عجیب و مایه شگفتی است، زیرا این برای نخستین بار است که فوتبال خراسان، در آستانه کسب سهمیه آسیایی‌ست.

باشگاه پدیده شهرخودرو در خصوص بدهی‌های گذشته‌اش به مجموعه هیات فوتبال خراسان رضوی پیش از این توافقاتی داشته و مشخص نیست چرا در چنین شرایطی برادران، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، چنین تصمیمی را اتخاذ نموده‌ است. بدون شک جامعه فوتبال خراسان و علاقه‌‌مندان به فوتبال در این استان توقع دارند، تمام مسئولان خراسان رضوی هم‌دل باشند و چوب لای چرخ کار این تیم خوب خراسانی نگذارند و جلوی تقویت تیم پدیده شهرخودرو را در این روزهای حساس نگیرند.

اکنون که در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ برتر هجدهم قرار داریم و یک روز هم برای تیم پدیده شهرخودرو از ارزش زیادی برخوردار است، باید مسئولان هیات فوتبال هم شرایط خاص پدیده شهرخودرو را درک کنند و فراموش نکنند که موفقیت این تیم در لیگ برتر هجدهم و کسب سهمیه، مایه خوشحالی و مباهات مردم فوتبال‌دوست خراسان است. حمیداوی با حضورش توانسته بسیاری از مشکلات باشگاه را حل کند و حالا که تیم بر مدار ارامش قرار گرفته و بازیکن خارجی هم جذب شده، حالا هیات فوتبال باعث نگرانی مشهدی‌ها شده است.

با عقب افتادن زمان ثبت قرارداد چوچو در هیات فوتبال خراسان، وضعیت این بازیکن برای حضور در برابر نفت مسجدسلیمان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌است. پیش از این قرار بود پس از ثبت قرارداد چوچو در هیات فوتبال خراسان رضوی، فردا صبح با ثبت نهایی قرارداد در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، درخواست itc این بازیکن به جریان افتد اما حالا مشخص نیست این پروسه به موقع طی می‌شود یا نه؟