وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در دیدار این هفته تیمش مقابل ختافه به میدان خواهد رفت.

خبر خوب به زیدان؛ بازگشت پدیده برزیلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 در فصلی که همه چیز برای رئال مادرید بد پیش رفت و آنها مدت هاست هیچ شانسی برای فتح حتی یک جام هم ندارند، ظهور پدیده ای برزیلی به نام وینیسیوس جونیور هواداران این تیم را برای فصول بعدی امیدوار ساخته است.

در دوران حضور سانتیاگو سولاری، وینیسیوس جونیور تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب رئال مادرید شده بود و علیرغم از دست دادن موقعیت های خوب، تکنیک و سرعت این ستاره برزیلی بسیاری را تحت تاثیر قرار داده بود.

اما در جریان شب تلخ رئال مادرید در مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان که منجر به حذف تحقیرآمیز مدافع سه دوره عنوان قهرمانی اروپا شد، وینیسیوس جونیور در همان اوایل بازی مصدوم شد و با چشمانی گریان زمین را ترک کرد و حالا او با سپری کردن دوران مصدومیت، بعد از هفته ها می تواند در دیدار پنج شنبه شب تیمش برابر ختاقه به میدان برود.

زین الدین زیدان هنوز برای فصل بعد به طور کامل تصمیم نگرفته و بازی های پایانی فصل و نمایش بازیکنان می تواند عقاید وی را تغییر دهد. گرچه شاید زیزو این هفته روی وینیسیوس جونیور ریسک نکرده و به وی بازی ندهد، اما او امیدوار است در چند هفته آتی نظر سرمربی جدید رئال مادرید را جلب کرده تا فصل بعد در اندیشه های تاکتیکی وی جای داشته باشد.