تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات ناخوشایند دیدار برابر سپاهان، گفت: این مسائل در شان فوتبال و فرهنگ ما نیست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش جمعه شب ایرنا، «محسن خلیلی» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه اتفاق هایی را دیدیم که در شان فوتبال و فرهنگ ما نیست. تنش هایی ایجاد شد که شروعش از هواداران سپاهان است و گله داریم. سنگ و صندلی پرتاب شد و نیروهای امنیتی هم آسیب دیدند.
وی افزود: ما انسان و هم وطن هستیم و این اتفاق ها برای شان مردم کشورمان نیست و انظار ما این است که روح جوانمردی حاکم باشد.
خلیلی ادامه داد: یک اشتباه در چینش هواداران اتفاق افتاده بود. قرار بود 9 درصد جایگاه برای هواداران سپاهان باشد که وقتی وارد ورزشگاه شدیم دیدیم یکسری ناهماهنگی درباره چینش ایجاد شده بود که موجب بروز حواشی شد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: بازی حواشی زیادی داشت که پس از جمع آوری فیلم این اتفاقات به فدراسیون شکایت خواهیم کرد تا دیگر شاهد این اتفاق ها نباشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران تکرار این حواشی در نیمه نهایی جام حذفی نیست؟ تصریح کرد: به هر حال امیدواریم مسوولان در اصفهان شرایط را مهیا کنند تا مشکلی برای هواداران ایجاد نشود. در کنار نگرانی برای کادر و بازیکنان خودمان نگران هواداران هم هستیم و امیدواریم اتفاق های تهران در اصفهان تکرار نشود.
خلیلی درباره درگیری برانکو با مربیان سپاهان نیز بیان کرد: نیمکت خودمان را کنترل کردیم و سعی کردیم که تنش ایجاد نشود؛ اما نیمکت سپاهان در هر اتفاق اعتراض می کرد و همان اعتراض ها باعث می شد که تنش ایجاد شود.
وی افزود: بعد از اعتراض برانکو که درباره وقت اضافه بود و اعتقاد داشتیم باید وقت تلف شده بیشتری گرفته می شد، دوباره شاهد اعتراض حریف بودیم.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت بشار رسن نیز اظهار کرد: قرارداد بشار رسن را باشگاه پیگیری کرده و به یک سری توافق ها رسیده بود؛ اما مشکلات مالی باعث ایجاد شبهه شده است. خود بشار علاقه مند به ماندن است و باشگاه هم چیزی برای او کم نگذاشته است.
خلیلی ادامه داد: قرارداد او با باشگاه علنی شده و طی صحبت آخری که با مدیریت باشگاه داشتم اعلام شد که مساله ای نیست و مدیر عامل قول داد که او فصل آینده در تیم می ماند.
وی درباره صحبت های سید جلال حسینی درباره ضربه زدن به پرسپولیس نیز بیان کرد: بازیکنان نگران هستند. حواشی و اتفاق ها و صحبت های پیرامون ما را هم نگران کرده اما به هواداران این اطمینان را می دهیم که کادرفنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه از حمایت آنها قدردانی می کنند و انشالله امسال هتریک قهرمانی را جشن می گیریم.
خلیلی در پاسخ به این سوال که آیا او هم احساس می کند که همه درحال ضربه زدن به پرسپولیس هستند؟ گفت: من حس می کنم که در مسیر قهرمانی هستیم.
دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران در حالی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که این دیدار به غیر از حاشیه و درگیری، بار فنی مناسبی نداشت.
ورزشی**9219**3783**