مثلث آنلاین: سایت نزدیک به باشگاه برایتون به انتقاد از رفتارهای کریس هیوتون در برایتون از جمله درست بازی نگرفتن از علیرضا جهانبخش پرداخت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش با 17 میلیون پوند از آلکمار راهی برایتون شد و در اولین فصل حضورش در این تیم انتظارات را برآورده نکرد. کریس هیوتون زمانی که در نوریچ بود اشتباهات زیادی داشت و در نهایت از این تیم اخراج شد و به نظر می‌رسد او در حال اشتباهات خود این بار در برایتون است.

سایت wearebrighton نوشت: کریس هیوتون مشکلات زیادی در تیم برایتون داشته است که از جمله این بوده است که نتوانسته از بازیکن با استعدادی چون علیرضا جهانبخش بهترین بازی‌ها را بگیرد. جهانبخش در تیم آلکمار گل‌های زیادی به ثمر رساند و نشان داد که بازیکن بزرگی است ولی تاکتیک‌های اشتباه این مربی باعث خفه شدن مهاجمانی چون جهانبخش شده است. برایتون در انجام بازی‌های زیبا و هجومی با مشکل زیادی روبرو بوده است که به خاطر تاکتیک‌های اشتباهی بوده که این مربی داشته و باعث شده است تا این تیم برای گلزنی روی یک ثانیه و یک اتفاق متکی باشد.

برایتون در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر باید برابر آرسنال و منچسترسیتی قرار گیرد که بازی آخر این تیم برابر سیتی می‌تواند در تعیین قهرمان نقش داشته باشد.