در فاصله چند هفته مانده تا پایان لیگ هجدهم شایعه عجیبی در مورد تیم فوتبال استقلال به راه افتاده که می تواند این تیم را با چالشی بزرگ روبرو کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، استقلال در فصل جاری با خرید پرتعداد بازیکنان در ابتدا و میانه فصل با مشکلات مالی عدیده روبرو شده است و بازیکنان این تیم یکی از بدترین سال های مالی خود را در این باشگاه پشت سر می‌گذارند. هرچند تعدادی از بازیکنان استقلال نسبت به مشکلات مالی اعتراض های خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده اند اما آنها فعلا تصمیم دارند تا پایان لیگ صحبت نکنند و تلاش کنند لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

با این حال در مورد تیم فوتبال استقلال شایعه شده است که برخی از بازیکنان این تیم پول بیشتری نسبت به بقیه گرفته‌اند و همین مسئله باعث شده که آنها رختکن را کنترل کنند و اجازه ندهند اعتراض‌های بازیکنان رسانه‌ای شود.

این اتفاقی است که در سال‌های گذشته هم در تیم فوتبال استقلال افتاد و باعث شد بین بازیکنان دو دستگی ایجاد شود و حالا انتشار چنین شایعاتی می‌تواند مشکل بزرگی برای باشگاه استقلال در فاصله 2 بازی مانده به پایان لیگ برتر و البته دو بازی به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درست کند.

البته هادی مباشری در گفت و گو با ورزش سه این شایعه را تکذیب می کند: چنین اخباری درست نیست و تمام بازیکنان استقلال 45 درصد از قراردادشان را دریافت کرده اند.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان چه زمانی مطالبات خود را دریافت می کنند هم گفت: همین یکی دو روزه بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت می کنند و در حال حاضر کارهای بانکی آن در حال انجام شدن است.