علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اعتقاد دارد فاصله ما با تیم‌های اروپایی بسیار زیاد است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی رعدی پس از حضور تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه اظهار داشت: فاصله ما با اروپایی ها بسیار زیاد است. بازی‌های سختی بود. تیم های اروپایی از لحاظ تکنیکی و جسمانی از ما بسیار قوی تر هستند. ما باید تمرینات خود را با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با حضور در این تورنمنت متوجه شدیم که در چه سطحی از فوتسال بانوان در دنیا هستیم. اگر برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کنیم و اردوها و مسابقات آماده‌سازی داشته باشیم، همانطور که قبلاً هم اعلام کرده بودم هم در آسیا می توانیم موفق باشیم و هم اینکه در جهان پله‌های ترقی را گام به گام طی کنیم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان درباره دیدار مقابل اسپانیا گفت: مقابل اسپانیا خیلی خوب بودیم. این تیم در 18 دقیقه اول هیچ موقعیتی نداشت و دو موقعیت خوب را از دست دادیم، اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان، مسیر بازی تغییر کرد. شرایط بازی پایاپای بود. اما اسپانیا از اشتباهات بازیکنان ما به بهترین نحو استفاده کرد و به گل رسید. بازدهی این مسابقات برای ما بسیار مفید بود. می‌دانیم روی چه مواردی باید کار کنیم تا به این تیم ها نزدیک‌تر شویم.