رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید براساس ابلاغیه این سازمان، کانون هواداران باشگاه ها منحل خواهد شد و از آینده ریاست کانون های هواداری برعهده معاون فرهنگی باشگاه ها خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«سعید فتاحی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به ابلاغیه مهم سازمان لیگ به باشگاه ‌ها اظهار داشت: با توجه به شرایط و جوی که در ورزشگاه ها به راه افتاده و متاسفانه ناهنجاری و بی اخلاقی ها شدت یافته است، سازمان لیگ ابلاغیه ای را به باشگاه ها فرستاد تا بتوان در بهبود وضیعت فعلی قدم های موثری را برداشت.
وی خاطرنشان کرد: کانال های هواداری به جای اینکه در اختیار باشگاه ها باشد، بعضا در اختیار افرادی قرار گرفته که نه تنها منافع باشگاه ها را رعایت نمی کنند بلکه بدنبال سودجویی و منافع شخصی بوده و این موضوعی است که باید به طور کامل برطرف شود.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: اگر باشگاه های لیگ برتری کانال های رسمی هواداری داشته باشند و این کانال ها توسط خود باشگاه اداره شود، از بسیاری از حاشیه ها جلوگیری می شود؛ ضمن اینکه باشگاه ها علیه سایت ها و کانال های مجهول که به انحای مختلف در فضای مجازی با استفاده از نام، آرم، علامت و هویت های معنوی باشگاه فعالیت دارند، در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.
فتاحی ادامه داد: بر اساس این ابلاغیه، کانون هواداران باشگاه ها منحل و از فصل آینده ریاست کانون های هواداری بر عهده معاونت فرهنگی باشگاه هاست و این موضوع باعث نظارت بیشتر باشگاه ها خواهد شد.
وی در پایان گفت: به طور حتم باید تمامی امکانات و ابزارهای لازم باید در نظر گرفته شود تا فضای ورزشگاه ها امن و خشونت و ناهنجاری از بین برود