سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با هماهنگی مدیریت باشگاه سایپا در سه هفته پایانی لیگ فرصت را برای میدان دادن به جوانتر و با انگیزه تر غنیمت دانستم.

صادقی: در این دیدار قصدمان میدان دادن به جوانترها بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سایپا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: با هماهنگی مدیریت باشگاه سایپا در سه هفته پایانی لیگ فرصت را برای میدان دادن به جوانتر و با انگیزه تر غنیمت دانستم و همین طور که دیدید در این بازی سایپا با 2 بازیکن 19 ساله و یک بازیکن 20 ساله دیدار مقابل صنعت نفت را آغاز کرد و حتی بازیکن 18 ساله (نخودکار) هم به میدان آمد.


وی اضافه کرد: البته به اعتقاد من این بازی با نتیجه عادلانه ای خاتمه نیافت چرا که معتقدم اگر آن پنالتی تبدیل به گل می شد شرایط ما تغییر می کرد و حتی می توانستیم اکنون 3 بر صفر ما پیروز میدان باشیم.


صادقی ادامه داد: از شکل بازی و تلاش بچه‌ها راضی هستیم و در این14 روزی که سکان هدایت این تیم برعهده بنده گذاشته شده است، بازیکنانم که بعضا با آنها بازی کرده ام یا روزی مقابل آنها به میدان رفته ام، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص سمت وی در فصل آینده خاطر نشان کرد:طبق نظر مدیرعامل باشگاه سایپا، سرمربی فصل آینده هستم و در این سه بازی هم با هماهنگی مدیرعامل قرار بود به بازیکنانی که باانگیزه‌تر هستند، بیشتر فرصت بدهیم چرا که در کل نتیجه برای ما مهم نبود هرچند که همه نتیجه را می‌بینند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خاتمه ابراز داشت: تیم ما جوانان خوبی دارد و با کمک چند بازیکن باتجربه تیم قوی را برای فصل بعد آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا