۶ بازی بدون برد و از دست رفتن سهمیه آسیا باعث شد تا تراکتورسازی به سکان‌دار اصلی نیمکت خود را شک کند و راه مذاکره با سایر مربیان باز شود.

ابهام در نیمکت تراکتورسازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تیمی که تا هفته بیست و چهارم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی بود از پیروزی در 6 بازی آخر عاجز ماند و نه تنها قهرمانی بلکه دست این تیم به سهمیه آسیا هم نرسید. تیمی که با وجود حضور در بین تیم‌های 3 سرمربی در طول لیگ هجدهم تغییر داد و یکی از رکوردداران این موضوع در بین تیم‌های صدر جدولی بود.

جرج لیکنز بلژیکی پس از از دست دادن قهرمانی و سهمیه آسیا، حالا نیمکت خود را لرزان می‌بیند و حضور او روی نیمکت تراکتورسازان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 6 بازی بدون برد باعث شده تا زنوزی باز هم دنبال سرمربی بگردد و حتی مذاکرات خود را با یکی دو مربی داخلی و خارجی آغاز کند. البته تنها نکته‌ای که باعث می‌شود لیکنز به حضور فصل بعدش در کادر فنی تراکتورسازی امید داشته باشد، مهیا کردن تیمی با بازیکنانی است که نیاز دارد که معلوم نیست آیا مالک متمول تراکتورسازی این اجازه را به او بدهد یا خیر.

زنوزی نشان داده است که دغدغه اصلی او برای تیمش سرمربی است که بتواند همانند برانکو کار را در بیاورد و برای نخستین بار جام را به تبریز بیاورد. فصل برای تراکتورسازی زنوزی با جان توشاک شروع شد و حذف از جام حذفی و نتایج غیرقابل قبول باعث شد تا دستیار او یعنی محمد تقوی روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند. تقوی نتایج خوبی با تراکتورسازان گرفت اما رابطه شکرابش با زنوزی، وی را از نیمکت تراکتورسازی دور کرد و جایش را به سرمربی سابق تیم ملی بلژیک بدهد.

حالا باید دید چهارمین سرمربی دوره زنوزی برای لیگ نوزدهم روی نیمکت این تیم خواهد نشست و مذاکرات این سرمربی نتیجه خواهد داد یا لیکنز بلژیکی او را برای یک فرصت دیگر آماده کند.