عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه بیشتر گزینه های هدایت آبی پوشان از اروپای شرقی هستند، گفت: مسئولین باشگاه هم تمایل دارند سرمربی استقلال از بین این مربیان انتخاب شود زیرا که سبک و روش فوتبال آنها مشابه ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«مجید رضایی» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به انتخاب سرمربی آینده استقلال اظهار داشت: در نشست پیشین کمیته فنی گزینه های خارجی برای انتخاب سرمربی آتی باشگاه استقلال مطرح شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که با بررسی بیشتر نفرات مورد نظر را به 2 تا 3 گزینه کاهش دهیم.
وی افزود: ملاک اصلی کمیته فنی برای انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال جوان بودن و کارنامه افرادی است که در جمع گزینه های مان هستند. فردی که می خواهد هدایت استقلال را برعهده بگیرد، باید در طول دورانی که مربیگری کرده است، افتخارات خوبی رابه ارمغان آورده باشد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در بین گزینه های مربیگری استقلال، بیشتر مربیانی از اروپای شرقی حضور دارند و تمایل باشگاه نیز بر این است سرمربی از بین این افراد انتخاب شود.
رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان در حال گذر است و فرصت زیادی تا شروع مسابقات لیگ نوزدهم باقی نمانده، باید هرچه سریعتر سرمربی جدید مشخص و معین شود تا مانند فصل گذشته زمان تمرینات پیش از شروع فصل را از دست ندهیم.
وی در پایان گفت: کمیته فنی نظرات خود درباره انتخاب سرمربی را به مدیرعامل می دهد و امیر حسین فتحی این نظریات را در اختیار هیات مدیره استقلال قرار می دهد تا در نهایت گزینه نهایی معرفی شود.
ورزشی**م.ت**9129