سجاد مردانی نماینده وزن 87+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در دومین دیدار مقابل نماینده برزیل بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 از روز چهارشنبه - 25 اردیبهشت‌ماه با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز و امروز (یکشنبه - 29 اردیبهشت‌ماه) به پایان می‌رسد. امروز(یکشنبه) و در آخرین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 87+ کیلوگرم مردان پیگیری شد که سجاد مردانی به عنوان نماینده سنگین وزن کشورمان به روی شیاپ چانگ رفت.

سجاد مردانی در مرحله یک‌شانزدهم به مصاف "جیسوس پرئا تاریرا" از اکوادور رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده اکوادور به پایان رسید. در راند دوم مردانی موفق شد با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی برسد. راند سوم این دیدار نیز با نتیجه 18 بر 2 به پایان رسید.
مردانی در مرحله یک‌هشتم به مصاف "مایکان سیکوئرا" از برزیل رفت. این دیدار در راند اول با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده برزیلی به پایان رسید. در راند دوم نیز مردانی بازی را با نتیجه 6 بر یک واگذار کرد. در راند سوم این دیدار با نتیجه 8 بر 8 به پایان رسید و بازی به راند طلایی کشیده شد.

در راند طلایی این دیدار بازی با نتیجه 10 بر 8 به سود هوگوپوش برزیلی به پایان رسید و مردانی از گردونه مسابقات کنار رفت.

لازم به یادآوری است، امروز در بخش بانوان نیز یلدا ولی‌نژاد هوگوپوش وزن 62- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف «کارولینا سانتسوس» از برزیل رفت و نتیجه را 39 بر 19 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی بانوان ایران با شش تکواندوکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود. ایلدا ولی نژاد، پریسا جوادی، اکرم خدابنده، کیمیا همتی و ناهید کیانی از دور مسابقات حذف شدند و تنها مهلا مؤمن زاده با کسب نشان نقره روی سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

هدایت تیم زنان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

انتهای پیام/