مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس فوتبال را مبنای عملکرد مدیریتی کلان کشور و نظام قرار ندهند چرا که اگر فوتبال مبنای استیضاح شود باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم چون تنها یک تیم قهرمان خواهد شد.

عرب: اگر فوتبال مبنای استیضاح باشد باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا،‌ ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت وزیر از استقلال و پرسپولیس تنها معنوی و نظارتی بود.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در بخش مادی که طبق قانون مجلس وزارتخانه اجازه هزینه کرد در بخش حرفه ای را ندارد ولی در بخش معنوی و نظارتی همواره از رهنمودهای دکتر سلطانی فر بهرمند شده ایم.

عرب ادامه داد: توصیه همیشگی وزیر به ما جلوگیری از حواشی و ورود به مسایل قومی و حفظ آرامش بود و ما بزودی برای دیدار با سپاهان به اصفهان می رویم و همین جا اعلام می‌کنم ما همه ایرانی هستیم و در کنار هم باید از فوتبال لذت ببریم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: امیدوارم نمایندگان محترم مجلس فوتبال را مبنای عملکرد مدیریتی کلان کشور و نظام قرار ندهند چرا که اگر فوتبال مبنای استیضاح شود باید در پایان هر فصل یک وزیرجدید انتخاب کنیم چون تنها یک تیم قهرمان خواهد شد.