ادامه همکاری سرمربی فولاد خوزستان با این تیم به بن بست خورده است.

جدایی احتمالی امپراتور از فولاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان که تصمیم داشت از فصل نوزدهم حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال داشته باشد از اواسط لیگ هجدهم شروع به اجرایی کردن برنامه‌هایش کردد و افتتاح ورزشگاه اختصاصی مجهز این باشگاه و همچنین استخدام سرمربی نام آشنایی مثل قطبی برای نیمکت خود از عزم جدی در این راه خبر داد ولی حالا با پایان لیگ هجدهم به نظر می‌رسد برنامه‌ها آنطور که باید و شاید پیش نرفت.

قطبی که چندی پیش بدون توافق نهایی با مسئولان فولاد به هلند سفر کرده بود، برنامه‌هایش را تحویل داده بود و منتظر خبر آنها ماند ولی عدم اطلاع از سوی فولادی‌ها نشان از نبود انگیزه ادامه همکاری دارد و به نظر می‌رسد حضور افشین قطبی در فولاد برای فصل نوزدهم منتفی شده است.

باشگاه فولاد خوزستان به زودی خبر پایان همکاری با قطبی را اعلام خواهد کرد مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات جدیدی در این باشگاه رخ دهد و مواضع و برنامه‌هایشان تغییر کند.

لازم به ذکر است که قرارداد قطبی با فولاد مثل مربیان خارجی بسته شده بود و دستمزد او به دلار و به حسابی خارج از ایران واریز می‌شد و با توجه به مشکلات ارزی کشور و تاکید فدراسیون بر استفاده از نیروهای داخلی به نظر می‌رسد ادامه همکاری با افشین قطبی هم به بن بست خورده است.