رسانه های بلژیکی در روزنامه های چاپ امروز چهارشنبه خود از احتمال به توافق نرسیدن «مارک ویلموتس» با فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربیگیری تیم ملی پرده برداشتند.

فوری/ قرارداد با ویلموتس احتمالا منتفی می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پس از حدود 4 ماه که از رفتن «کارلوس کی روش» گذشت، سرانجام هفته گذشته از گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد. مارک ویلموتس بلژیکی با حضور در تهران از امکانات و زیرساخت های کمپ تیم های ملی بازدید کرد.
البته قرار شد قرارداد با این سرمربی بلژیکی 4 ساله و تا پایان جام جهانی 2020 باشد و عقد آن نیز در محل سفارت ایران در بلژیک منعقد شود. اما امروز روزنامه هلندی زبان «Het Laatste Nieuws» چاپ بروکسل بلژیک خبر داد که هر چند توافق اولیه بین طرفین صورت گرفته ولی گره هایی در قرارداد وجود دارد که شاید انجام آن به بن بست خورده است.
این گره به اختلاف دو طرف برای حضور دائم در ایران مربوط است. زیرا ویلموتس انتظار داشته فقط در زمان برگزاری مسابقات تیم ملی در ایران حاضر شود در حالی که فدراسیون فوتبال خواهان حضور دائم او برای رصد رقابت های باشگاهی و پایه است.
مبلغ قراردادی که به مرد بلژیکی پیشنهاد شده 1.3 میلیون یورو است که او رد کرده است. همچنین در یکی از پیش شرط ها فدراسیون فوتبال خواهان حضور دستیار ایرانی در کنار اوست.
«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم‌ اکنون در بلژیک به سر می‌برد تا عقد قرارداد با این سرمربی نهایی وامضا شود.