جان تری و دیدیه دروگبا دو بازیکن مطرح تیم فوتبال چلسی انگلیس در پی انتشار شایعاتی از احتمال بازگشت خوزه مورینیو به این تیم، به تمجید از این مربی پرتغالی پرداختند.

تمجید جان تری و دروگبا از مورینیو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش منابع خبری، روز شنبه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه مورینیو قصد دارد قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا کند با وجود این بعد از اخراج ''آندره ویاس بوآس''، او همچنان یکی از گزینه های مربیگری چلسی به شمار می رود.

مربیگری چلسی را در حال حاضر ''روبرتو دی ماتئو'' بر عهده دارد و قرار است تا پایان فصل سکان هدایت این تیم را در دست داشته باشد.

تری گرچه معتقد است این مربی ایتالیایی کارش را خوب انجام می دهد اما در عین حال زمان را برای تمجید از مورینیو از دست نمی دهد.

وی گفت: کار دی ماتئو فوق العاده است و هدف ما هم رسیدن به جایگاهی است که باید به آن برسیم یعنی بازی در لیگ قهرمانان اروپا.

دروگبا نیز در این باره افزود: بازگشت مورینیو عالی خواهد بود.

تری در ادامه نقش خود در اخراج ویاس بوآس را رد کرد و گفت: در همه باشگاه ها بازی نکردن بازیکنان همیشه سوء تفاهم هایی را به وجود می آورد. مردم فکر می کنند بازیکنان ارشد چلسی باعث اخراج ویاس بوآس شدند اما این درست نیست بلکه همه بازیکنان همانند مالک باشگاه نگران چلسی هستند.

وی اظهار داشت: ویاس بوآس مربی خوبی بود اما متأسفانه نتوانستیم با او نتیجه بگیریم. مربی و بازیکنان همگی اشتباهاتی را مرتکب شدند. همه ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم آینده بسیار خوبی داشته باشد. او هنوز خیلی جوان است و باید تجربه کسب کند.