روز گذشته رسانه های بارسلونا خبر از تمایل نیمار برای بازگشت دادند. انتقالی دشوار اما شاید شدنی.

بارسلونا در رویای مثلث مخوف MGN (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو سال از جدایی نیمار از بارسلونا می گذرد و او به این نتیجه رسیده است که پیوستن به پی اس جی اشتباه بوده و حالا میل به بازگشت دارد. نیمار هرگز ارتباط خود با هم تیمی هایش قدیمی خود به خصوص مسی و سوارز را قطع نکرده و حتی مسی امروز فاش ساخت که او در گروه واتساپی آنها نیز حضور دارد.

نیمار که اکنون در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد، پالس هایی مثبت برای بازگشت فرستاده است و هرچند جدا کردن او از پی اس جی دشوار به نظر می رسد؛ اما رسانه های بارسلونا معتقدند که باشگاه، بازگشت او را تحت بررسی دارد.

تیتر یک نشریه موندودپورتیوو، امروز به موضوع جالبی مربوط است. این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا تیتر زده است که چرا تشکیل مثلث مسی، گریزمان و نیمار شدنی نباشد؟ این نشریه سوارز را از مثلث تهاجمی بارسا حذف کرده و مثلث MSN مشهور سابق را با مثلث MGN عوض کرده است. در این مثلث، گریزمان جای سوارز را پر خواهد کرد. ستاره ای که گفته می شود از ماه مارچ با بارسا قرارداد بسته و انتقال او از اول جولای قطعی خواهد شد.

موندودپورتیوو معتقد است که تشکیل این مثلث غیرممکن نیست و با آن بارسا می تواند یک مدعی جدی تر برای فتح لیگ قهرمانان باشد.

بارسلونا در رویای مثلث مخوف MGN (عکس)