مدیرعامل استقلال می گوید منتظری بزرگ تر تیم است و او نباید دنبال زنگ زدن از سوی باشگاه باشد.

 فتحی : منتظری دنبال هدف دیگری است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش ورزش سه، امروز پژمان منتظری با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که از باشگاه کسی با او برای تمدید قرارداد تماس نگرفته است و با این شرایط ادامه همکاری با آبی ها غیر ممکن است.

امیرحسین فتحی در واکنش به حرف های منتظری به فارس گفت:  ما چند روزی بیشتر نیست مذاکراتمان را با برخی از بازیکنان شروع کرده‌ایم. ابتدا با علی کریمی ووریا غفوری صحبت کردیم و سپس با چند نفر دیگر. اما من یک سؤال از شما دارم. مگر غیر از این است که پژمان منتظری یکی از بازیکنان بزرگ ما محسوب می‌شود؟ مگر غیر این است که او  خودش را استقلالی می‌داند؟ آیا من با رحمتی و بازیکنان دیگر تماس گرفته‌ام؟ استقلال خانه امثال پژمان منتظری است و نیازی به تماس گرفتن با آنها نیست. سال‌های گذشته هم همین شکل بوده که مسئولان باشگاه ابتدا با بازیکنان جوانتر تماس می‌گیرند و این دلیل نمی‌شود که ما بگوییم پژمان منتظری را نخواسته‌ایم. 

اما او در ادامه صحبت هایش می گوید منتظری از زدن این صحبت ها دنبال اهداف دیگری است: فرهاد مجیدی در اولین جلسه بعداز بازگشت ما از سفر با من صحبت کرد. مجیدی بعد از جلسه با منتظری تماس گرفت مگر غیر این است که فرهاد مجیدی از طرف باشگاه استقلال به منتظری زنگ زده است؟ روزبه چشمی هم چنین شرایطی دارد و یکی از بازیکنان قدیمی استقلال محسوب می‌شود، تازه او خودش پیغام داد در حال جدایی از استقلال است و به دنبال جانشین برای او باشند تا باشگاه به مشکل نخور.د وقتی من با هیچکدام از این نفرات صحبت نکرده‌ام معنی‌اش چیست؟ من ابتدا باید به دنبال امور انتخاب سرمربی باشم و نمی‌شود همه کارها را با هم انجام داد. همانطور که گفتم اینجا خانه منتظری است اما به نظر می‌رسد او دنبال هدفی دیگر است وگرنه صحبت‌های او معنی دیگری نمی‌دهد.