پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی در آستانه بازی دوستانه فردا مقابل ایران می‌گوید با استخوان‌بندی اصلی تیمش مقابل ایران خواهد ایستاد تا میزان آمادگی کره جنوبی را بسنجد.

پائولو بنتو: ایران در آسیا تیم پرقدرتی است و سرشاخ شدن با آن همیشه محک جدی‌ای بوده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی در آستانه بازی دوستانه فردا که بین کره جنوبی و ایران برگزار خواهد شد به خبرنگاران گفت در این بازی دست به تجربه‌های جدید نخواهد زد بلکه استخوان‌بندی اصلی تیمش را به زمین خواهد فرستاد تا در آستانه شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی 2020 میزان آمادگی بازیکنان اصلی‌اش را محک بزند.

بنتو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" با اینکه بازی ما با ایران دوستانه است ولی در این بازی هم چارچوب و سبک بازی خودمان را حفظ خواهیم کرد. ما در حال ساختن تیمی هستیم که در رقابتهای انتخابی جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد".

سرمربی کره: سبک دفاعی و تهاجمی ایران تغییر نکرده

سرمربی پرتغالی کره جنوبی در ادامه گفت:" ما در بازی با ایران بازیکنان‌مان را از نظر فنی و روحی- روانی محک خواهیم زد. اما در این بازی به سبک بازی خودمان وفادار خواهیم بود و بازیکنانی که نیاز است را به میدان خواهیم فرستاد تا مورد بررسی قرار گیرند".

بنتو درباره اینکه همه گزینه‌های احتمالی که می‌توانند در آینده در تیم ملی کره بازی کنند به این اردو دعوت نشده‌اند گفت:" وقتی 23 بازیکن فراخوانی می‌شوند مسلم است که بازیکنان دیگری بیرون از لیست می‌مانند که در این دو بازی دوستانه نمی‌توانند به میدان بروند. ولی من مربی‌ای نیستم که بازیکنان را فقط به این خاطر که فرصت پیدا کنند اولین بازی‌شان در تیم ملی را انجام بدهند و برای خودشان رزومه درست کنند، به تیم دعوت کنم".

بنتو درباره ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران گفت:" ایران از زمانی که سرمربی جدیدی پیدا کرده تا این لحظه فقط یک بازی انجام داده و بنابراین آنالیز و تحلیل ایرانی‌ها در این مدت زمان کوتاه و اطلاع از تغییرات احتمالی برای ما عملا ممکن نبوده".

اما سرمربی کره در ادامه اظهاراتش درباره ایران گفت:" ولی ویژگیهای دفاعی و تهاجمی اصلی ایران دست‌نخورده باقی مانده. ما بر اساس شناخت قبلی‌مان از ایران آماده می‌شویم و برای کسب نتیجه خوب به میدان می‌رویم. ایران در آسیا تیم پرقدرتی است و سرشاخ شدن با آن همیشه محک جدی‌ای برای ما خواهد بود. اگر بتوانیم ایران را تحت فشار قرار دهیم و پاسکاری‌های سالم و دقیق داشته باشیم می‌توانیم به پیروزی برسیم".