پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرهاد مجیدی هم دقیقا در مسیری مصاحبه کرده که در هفته های اخیر خسرو حیدری، پژمان منتظری و حتی حسین حسینی درباره آن سخن گفته اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در استقلال اوضاع خیلی بر روال عادی نیست ، اگرچه معلوم نیست بر اساس لیست کدام مربی ، بازیکنانی مثل بلبلی و دشتی و ارسلان مطهری و رضاوند درحال جذب هستند اما بحث های میان بزرگترها نشان می‌دهد آنجا جنگ قدرت به اوج رسیده. 

باشگاه استقلال در حال انعقاد قرارداد دو ساله جدید با مهدی رحمتی است. رحمتی که گفته شده اگر بماند ، حسین حسینی از استقلال می رود. رحمتی که اخیرا وارد دعوای بزرگی با خسرو حیدری شدند و کار بحث شان به لایه های زندگی شخصی رسید. او که قبلش بعد از پست اینستاگرامی پژمان منتظری هم تحت فشار قرار گرفته بود.

 

حالا اما حرف های مجیدی درباره اینکه بعد از بازی العین گفته چند بازیکن را نمی خواهد و بعد از آن مسیر نقل و انتقالات در استقلال تغییر کرده و او را کنار زده اند و کدی که داده درباره اینکه حسین حسینی را می خواسته و با ۵۰۰ میلیون کمتر از آنچه مدیران استقلال انتظار داشتند نگه می داشته، درکنار حمایتش از پژمان منتظری که قبل تر انجام داده بود، انگار او هم توپ را به زمین رحمتی انداخته است. 

رحمتی که به رغم سال های درخشانش در استقلال در سه ساله اخیر بارها اعتراض را با تمام وجود تجربه کرده و مدام انتقادها از او در آستانه ۳۸ سالگی بیشتر هم می شود!

حالا مجیدی هم دلیل جدایی اش را طوری گفته که انگار بر سر مهدی رحمتی بوده است. درحالی که رحمتی در ماه های اخیرسعی کرده کمترین اظهار نظر را در مورد تیمش داشته باشد اما مدام فشارها بر او بیشتر و بیشتر می شوند.