به بهانه سالروز 40 سالگی دیگو میلیتو مهاجم گلزن و آرژانتینی سابق اینترمیلان کارنامه دوران بازیگری وی منتشر شده است.

 به بهانه 40 سالگی میلیتو +عکس و کارنامه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز سالروز 40 سالگی دیگو میلیتو مهاجم گلزن آرژانتینی است. وی در 12 ژوئن 1979 در برنال آرژانتین متولد شد.

میلیتو یکی از مهاجمان کلاسیک فوتبال جهان بود که روزهای درخشانی را در باشگاه اینترمیلان ایتالیا سپری کرد و موفق شد در سال 2010 تحت هدایت ژوزه مورینیو سه گانه تاریخی با باشگاه اینترمیلان ایتالیا را کسب کند که در تاریخ باشگاهی فوتبال ایتالیا بی سابقه بوده است.

میلیتو در مجموع 597 بازی باشگاهی انجام داد و 25 بار هم در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان رفت. وی در مجموع این تعداد بازی ها موفق شد 258 گل را وارد دروازه حریفان کند. میلیتو 4 گل ملی هم در کارنامه خود دارد.

این مهاجم گلزن کار خود را از باشگاه رسینگ کلاب آرژانتین آغاز کرد و در ادامه به تیم های جنوا، ساراگوسا، اینترمیلان بازی کرد و در پایان به باشگاه رسینگ کلاب بازگشت.

اوج درخشش این ستاره خوش چهره آرژانتینی در دوران حضورش در اینترمیلان بود ، البته او در ترکیب رئال ساراگوسا هم در یک دیدار مقابل رئال مادرید به تنهایی 4 بار دروازه این تیم را گشود تا استعداد درخشان خود را به رخ تیم های اروپایی بکشد.

وی 2 قهرمانی در لیگ آرژانتین، 2 کوپا ایتالیا، یک سری آ، یک سوپر کوپا ایتالیا، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد.

کارنامه میلیتو به بهانه 40 سالگی+عکس

انتهای پیام/