کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی گفت: مصطفی دنیزلی می‌تواند تراکتورسازی را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

 دنیزلی می‌تواند تراکتور را قهرمان ایران کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی ابراهیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از تبریز گفت: دنیزلی از مربیان روز و بادانش فوتبال ترکیه است و فوتبال ترکیه با این مربی در جام ملت‌های اروپا نتایج درخشانی را کسب کرده و من این انتخاب خوب را به هواداران تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

وی گفت: سال‌ها‌‌ست تراکتورسازی در حسرت قهرمانی فوتبال ایران است و بارهای نیز تا یک قد‌می کسب جام قهرمانی پیش رفته بود و دنیزلی کاراکتر و شخصیت مربی که توانایی رساندن تراکتور به قله فوتبال ایران را دارد و با این دنیزلی تراکتور می‌تواند در سال‌های بعدی حتی برای قهرمانی آسیا نیز برنامه‌ریزی کند.

وی در مورد کارنامه دنیزلی در فوتبال ایران گفت: وی در تیم پاس تهران کاملا موفق بود و در باشگاه‌های آسیا در چند دقیقه برتری 3 بر یک برابر تیم اماراتی را از دست داده و بدون باخت تیمش حذف شد و یادم است زمانی که در تیم پیکان بازی می‌کردم، یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما برابر تیم پاس تهران به هدایت دنیزلی بود. در مورد پرسپولیس شرایط این تیم کاملا متفاوت بود، اما در تراکتورسازی دنیزلی حمایت هزاران هوادار این تیم به داشته و من شک ندارم که دنیزلی در فوتبال ایران کاملا موفق خواهد بود.

بهترین مربی سال تبریز تاکید کرد: با مشخص شدن سرمربی تیم تراکتورسازی، حالا باید در پست‌هایی که تراکتورسازی ضعف دارد باید بازیکنان باانگیزه و سطح بالا جذب کرد تا تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور تقویت شود.

انتهای پیام/30/60017