رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: به دنبال اخذ مجوز برگزاری یک دوره مسابقات کشوری اتومبیل‌رانی در شهرضا هستیم.

مسابقات اتومبیل‌رانی قهرمانی کشور در شهرضا برگزار می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی‌نقی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به این‌که به زودی برنامه همگام با ورزش در شهرضا اجرایی می‌شود، اظهار داشت: مردم با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود در هر کجای شهرضا پیاده‌روی کردند آمار آن در اداره ورزش رصد می‌شود و در پایان هر ماه به فردی که بیشترین پیاده‌روی را انجام داده است، جایزه‌ای اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان این‌که به دنبال ایجاد مدارس رشته‌های ورزشی در شهرضا هستیم، افزود: چندین مدرسه فوتبال و والیبال در شهرضا ایجاد شده و اداره ورزش به دنبال تخصصی کردن این رشته‌‌ها است.

وی با اشاره به این‌که پیست موتورسواری شهرضا یک پیست استاندارد و آماده برگزاری مسابقات کشوری است، گفت: آماده‌سازی مجدد پیست موتورسواری بسیار هزینه دارد اما با این حال به دنبال معرفی هیأت موتورسواری شهرضا هستیم.

انصاری با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه اتومبیل‌رانی در شهرضا بیان کرد: به دنبال اخذ مجوز برگزاری یک دوره مسابقات کشوری اتومبیل‌رانی در شهرضا هستیم در این رابطه پادگان گروه 22 توپخانه برای مسابقه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان این‌که شهرضا به دنبال میزبانی مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان است، بیان کرد: ورزشکاران شهرستان شهرضا در این رشته کشوری و آسیایی هستند و از استانداردهای کشوری بالاتر هستند.

وی با بیان این‌که در صدد اعزام 2 ورزشکار شهرضایی در رشته‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ به مسابقات آسیایی هستیم، تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان شهرضا امسال موفق به دریافت 16 مدال طلا، 25 مدال نقره و 18 مدال برنز در سطح مسابقات استانی شدند.

انصاری با اشاره به کسب 6 مدال طلا، 3 مدال نقره و 3 مدال برنز ورزشکاران شهرضایی از مسابقات ملی در سال 98، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 هزار و 822 ورزشکار سازمان‌یافته شامل 2 هزار و 498 زن و 4هزار و 324 مرد در شهرستان شهرضا فعالیت ورزشی دارند و در صدد افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته در شهرضا هستیم.

انتهای پیام/63101/ح20/