میزبان هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال در حالی اقدام به فروش بلیت دیدارهای این هفته کرده که هیچ هماهنگی با فدراسیون صورت نگرفته است.

 بلیت فروشی در اردبیل بدون اطلاع فدراسیون والیبال!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته چهارم دومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال از روز جمعه 31 خرداد به میزبانی سالن حسین رضازاده اردبیل آغاز خواهد شد و طی آن تیم های ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال به مدت سه روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

درحالی که قرار بوده بلیت فروشی این هفته از مسابقات با هماهنگی فدراسیون والیبال آغاز شود، مسئولان برگزاری در اقدامی خودسرانه بلیت فروشی را دوشنبه شب آغاز کرده اند. این در حالی است که مسئولان فدراسیون نسبت به این موضوع بی اطلاع بودند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بی اطلاعی فدراسیون از فروش بلیت‌ها برای رقابت‌های روز نخست تیم ملی گفت: بحث بلیت فروشی به شدت فدراسیون را عذاب می‌دهد. در ارومیه نیز با چنین مشکلی روبرو بودیم که البته در روز دوم و سوم برطرف شد. حال با اردبیل با این مشکل مواجه شدیم و متأسفانه از ساعت 20 روز گذشته اقدام به فروش بلیت‌ها کرده‌اند و ما اطلاعی از آنها نداشته‌ایم.

علی فتاحی تأکید کرد: ناهماهنگی از سمت اردبیل بوده است و ما از آن اطلاعی نداشتیم. حتی داوری در طی جلساتی صحبت‌هایی را با نهادهای مربوط انجام داده بود اما متأسفانه با این ناهماهنگی مواجه شده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که در ارومیه نیز شاهد بازار سیاه بوده‌ایم، آیا ممکن است این اتفاق در اردبیل نیز رخ دهد؟ گفت: ظرفیت هر سالن مشخص است. در ارومیه یک سری از افراد بدون بلیت وارد سالن شدند که البته این اتفاق در روز نخست بازی‌ها رخ داد و در روزهای دوم و سوم شرایط کمی بهتر شد.

فتاحی تصریح کرد: متأسفانه و یا خوشبختانه به دلیل اینکه استقبال از مسابقات بالا بود، این بی انضباطی‌ها رخ داد. فکر می‌کردیم شرایط در اردبیل بهتر باشد اما حال با شروع کار و ب بسم الله با اقدام آنها و فروش بلیت برای روز نخست مسابقات سورپرایز شدیم.