تیم فوتبال سپیدرود رشت در نهمین روز از فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب دو بازیکن جدید شد.

 هشتمین بازیکن جدید سپیدرود جذب شد+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در نهمین روز از فعالیت نقل و انتقالاتی خود موفق به جذب زینال خیری و محمود خمیسی شده و تعداد بازیکنان جذب‌شده را به عدد هشت رساند.

کاپیتان فصل گذشته شهرداری تبریز در سپیدرود

محمدرضا زینال خیری کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست، وی توانایی بازی در پست‌های هافبک و دفاع را داشته و با 28 سال سن سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را دارد.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری تبریز سابقه بازی در تیم‌های تبریزی ماشین‌سازی و گسترش فولاد را دارد، زینال خیری در تیم‌های سایپا تهران، شهرداری اردبیل، نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز توپ زده است.

کاپیتان فصل گذشته شهرداری تبریز در سپیدرود/ هشتمین بازیکن جدید سپیدرود جذب شد+ عکس

مدافع فصل گذشته شهرداری ماهشهر به سپیدرود پیوست

محمود خمیسی مدافع 35 ساله فصل گذشته شهرداری ماهشهر با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست، وی با چهار بار صعود به همراه چهار تیم مختلف به رقابت‌های لیگ برتر از رکوردداران این عرصه به شمار می‌رود.

خمیسی سابقه بازی در تیم‌های راهیان کرمانشاه، گسترش فولاد تبریز، سیاه‌جامگان و پدیده مشهد، پارس جنوبی جم، بادران تهران، نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل 97-98 با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

انتهای پیام/3389