کاسمیرو، هافبک تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است نیمار بهترین بازیکن حال حاضر بزریل است.

کاسمیرو: نیمار بهترین بازیکن برزیلی است/ در فینال نیاز به انجام کاری متفاوت نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیم ملی فوتبال برزیل در حالی با شکست آرژانتین به دیدار فینال چهل‌وششمین دوره مسابقات کوپا آمه‌ریکا راه یافت و بامداد دوشنبه هم برای کسب عنوان قهرمانی باید با پرو دیدار کند که در این دوره از رقابت‌ها ستاره نامدار خود یعنی نیمار را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در اختیار نداشت.

کاسمیرو در کنفرانس خبری در تمجید از هم‌تیمی خود اظهار داشت: نیمار با توجه به کیفیت بازی‌اش، بدون شک بهترین بازیکن برزیلی است. اگر او روی فرم باشد، می‌توانم بگویم که مهارش تقریباً غیرممکن است. نیمار بازیکن فوق‌العاده باکیفیتی است و این را به همه ما و در ترکیب تیم ملی برزیل نشان داده است، اما نباید فراموش کنیم که ما بازیکنان بزرگ دیگری هم داریم.

وی افزود: اگر نیمار اینجا بود، اوضاع برای ما بهتر بود و می‌توانست کمک زیادی به تیم کند اما او در جمع ما نیست و ما نبودش را جبران و بر سختی‌ها غلبه کردیم. ما هویت بازی‌مان را خلق کردیم اما اگر نیمار بود اوضاع بهتر هم می‌شد.

کاسمیرو همچنین درباره رویارویی با پرو در فینال، تیمی که در مرحله گروهی با نتیجه 5 بر صفر شکست دادند، اظهار داشت: در فوتبال باید بدانید که چه زمانی به دردسر می‌افتید، چه زمانی حمله کنید و چه زمانی باید دفاع کنید. روی هم‌رفته ما تیمی مستحکم در دفاع داریم و وقتی می‌گویم دفاعی مستحکم منظورم فقط مدافعان تیم نیستند چون همه تیم در کارهای دفاعی مشارکت می‌کنند. ما شخصیت تیمی خود را از دست نمی‌دهیم.

هافبک سلسائو تصریح کرد: ما نباید کاری متفاوت از چیزی که در دو یا سه سال اخیر انجام داده‌ایم، در بازی فینال انجام دهیم. ما در این مدت میانگین پیروزی خوبی داشته‌ایم و شکست کمی متحمل شده‌ایم. نیاز به انجام کاری متفاوت هم نداریم و باید فوتبال معمول خودمان را ارائه دهیم. می‌دانیم که حریف بزرگی به نام پرو مقابل‌مان است اما ما فوتبال خودمان را ارائه خواهیم کرد.