پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهاروند رئیس سازمان لیگ در واکنش به رأی کمیته اخلاق اعلام کرد: رایی که صادر شده برای خودشان است، این رای وجاهت قانونی ندارد و اجرایی هم نخواهد شد. جرم من چیست که باید 5 سال محروم شوم؟ به خاطر تاخیر در برگزاری یک بازی فوتبال؟ این افراد اصلا مسلط به قوانین نیستند و با آئین‌نامه فیفا و AFC آشنایی ندارند.

وی افزود: آیا تاخیر در برگزاری یک مسابقات 5 سال محرومیت دارد؟ اگر اینگونه است در تمامی مسابقاتی که با تاخیر برگزار شده باید این جریمه‌ها اعمال می‌شد. کمیته اخلاق به جای صدور اینگونه رای‌ها بگوید چرا آرای 3 پرونده فسادی که در اختیار آنها است را صادر نمی‌کنند؟

 

به گزارش مثلث آنلاین، بر اساس حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند ریس سازمان لیگ فوتبال به ۵ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و جریمه نقدی محکوم شده است.

سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابتهای سازمان لیگ نیز به ۲ سال محرومیت و جریمه نقدی و هم‌چنین عبدالکاظم طالقانی رییس هیات خوزستان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز به جریمه نقدی محکوم شده است.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتیال هم‌چنین الطافی مدیرعامل و حاجی پور، مالک باشگاه داماش گیلان را نیز به ۶ ماه محرومیت از تمامی فعالیتهای فوتبالی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرده است.