رئال مادرید در حال سپری کردن شلوغ ترین تابستان خود در بازار نقل و انتقالات سال های اخیر است.

رئال مادرید و اتفاقات عجیب و غریب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 رئال مادرید تا به حال فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده و با جذب بازیکنانی چون ادن هازارد، ادر میلیتائو، لوکا یوویچ و فرلان مندی ترکیب خود را به خوبی تقویت کرده است که البته بی شک مهم ترین خرید این تیم، انتقال 100 میلیون یورو ستاره بلژیکی و سابق چلسی بوده است.

اما جالب اینجاست کهکشانی ها در زمینه فروش بازیکن نیز تا به حال فوق العاده عمل کرده اند و تا به حال درآمد زیادی از این مسیر داشته اند. انتقال متئو کواچیچ، هافبک کروات رئال مادرید با مبلغ 45 میلیون یورو به چلسی قطعی شد، آنها از فروش مارکوس یورنته به اتلتیکومادرید 30 میلیومن یورو درآممد زیادی کردند و رفتن تئو هرناندز به میلان و رائول دی توماس به بنفیکا هر کدام 20 میلیون یورو برای آنها آورده مالی داشت تا درآمد 115 میلیون یورویی از فروش این 4 بازیکن حاصل شود.

رئال مادرید و جبران هزینه خرید ادن هازارد

این در حالیست که به احتمال فراوان به زودی انتقال خامس رودریگز به ناپولی نیز قطعی خواهد شد و رئال مادرید باز هم از فروش بازیکنان خود درآمد زیادی خواهد کرد.

احتمال جدایی بازیکنانی چون کیلور ناواس، مارسلو، ماریانو دیاز و دنی سباسوس نیز در تابستان امسال وجود دارد و اینگونه رئال مادرید شرایط مالی برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد را فراهم خواهد کرد.