نیمار از اینکه پروسه انتقالش به بارسلونا به کندی سپری می شود ناراحت است و از سران بارسا درخواست کرده تا شتاب بیشتری به روند مذاکرات دهند.

پیغام نیمار به مسئولان بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بازگشت نیمار به بارسا یکی از سوژه های داغ نقل و انتقالاتی تابستان 2019 است ولی پس از مصاحبه اخیر جورپ بارتومئو(رئیس بارسا) که عنوان داشت برنامه ای برای جذب نیمار ندارند و پی اس جی مخالف انتقال اوست، فعلا همه چیز مسکوت مانده است.

پیام نیمار برای مسئولان بارسا؛ عجله کنید

شرایطی که باب میل نیمار نیست. ستاره برزیلی یک هفته پیش با تمام شروط بارسا برای بازگشت موافقت کرده بود. از کاهش دستمزد و پس گرفتن شکایتش گرفته تا عذرخواهی رسمی از هواداران و انتظار نداشت که بارتومئو در مصاحبه اش عثمان دمبله را بازیکن بهتری قلمداد کند و رسما بگوید که جذب نیمار در دستور کار نیست.

برخی معتقدند که این استراتژی خاص سران بارسا است و آنها در صورتی که پی اس جی حاضر به مذاکره شود، بلافاصله پیشنهاد خود برای نیمار را ارائه خواهند داد. ستاره برزیلی امیدوار بود که در تمرینات پیش فصل پی اس جی حاضر نشود ولی حالا رفته رفته به این نتیجه می رسد که باید به پاریس برگردد. او از سران بارسا درخواست کرده است که شتاب بیشتری به خرج دهند و این در حالی است که در بارسلونا فعلا عجله ای در این مورد ندارند.

پیام نیمار برای مسئولان بارسا؛ عجله کنید