سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد هدف او و این باشگاه تبریزی، کسب اولین عنوان قهرمانی‌ این تیم در تاریخ لیگ برتر ایران است.

تراکتور سازی و بمب خبری در راه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مصطفی دنیزلی 69 ساله که اخیراً با قراردادی یک‌ساله با قابلیت تمدید برای چهار سال دیگر هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را برعهده گرفت، به خبرگزاری «آنادولو» ترکیه گفت: امیدوارم بتوانیم کاری مفید در باشگاه تراکتورسازی انجام دهیم.

وی که سابقه قهرمان کردن تیم‌های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه را دارد، درباره چرایی قبول سرمربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: من عاشق ایران هستم. می‌خواستم چالشی جدید را تجربه کنم، از این‌رو به باشگاهی جدید با انتظارات بالا آمدم.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های پاس تهران و پرسپولیس را هم در کارنامه‌اش دارد دامه داد: چهار یا پنج بازیکن از تراکتورسازی جدا شده‌اند، به همین خاطر باید بازیکنانی جدید به تیم اضافه کنیم.

دنیزلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هواداران این تیم را بسیار علاقه‌مند و پرشور خواند و تأکید کرد او و باشگاه تراکتورسازی برای فصل جدید هیجان‌زده و به دنبال کسب اولین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ برتر ایران هستند.