یک سایت صربستانی به احتمال انتقال «نرمین هاسکیچ» مهاجم بوسنیایی به پرسپولیس و مبلغ انتقال این بازیکن پرداخته است.

مهاجم تراز اول با 700 هزار یورو در پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی تمریناتش را پیگیری کرد و پروسه نقل و انتقالات در این تیم همچنان ادامه دارد.

بعد از اضافه شدن وحید امیری، فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس، کالدرون نام شایان مصلح و سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار داد.

سرخپوشان قصد دارند مهاجم جدیدی را هم به خدمت بگیرند تا خط حمله این تیم بعد از جدایی «ماریو بودیمیر» تقویت شود.

یکی از بازیکنانی که از وی به عنوان گزینه پرسپولیس یاد می شود، «نرمین هاسکیچ» مهاجم بوسنیایی است که نامش اخیراً مطرح شده است.

امروز سایت «تی‌وی آرنا اسپورت» صربستان در گزارشی به پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس به هاسکیچ پرداخت و اعلام کرد بهترین گلزن لیگ صربستان به ایران می رود چرا که تیم قهرمان ایران (پرسپولیس) این بازیکن را می خواهد. هاسکیچ موفق شد فصل گذشته با تیم «رادنیچکی» صربستان 24 گل بزند و عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

این سایت نوشت: «انتظار می رفت که در دوره نقل و انتقالات، پیشنهاداتی به هاسکیچ برسد و حالا یکی از این پیشنهادات طبق اعلام رسانه های بوسنی، از ایران می آید. باشگاه رادنیچکی اخیراً پیشنهاد 700 هزار یورویی یک تیم برای هاسکیچ را رد کرد و حالا آنها می گویند گزینه پولدارتری به نام پرسپولیس سراغ این بازیکن آمده است.»

سایت آرنا اسپورت در ادامه به ظرفیت های پرسپولیس پرداخته است: «پرسپولیس قهرمان ایران و یکی از محبوبترین تیم های این کشور است. پرسپولیس در تهران و در ورزشگاه آزادی با گنجایش 100 هزار نفر بازی می کند اما این برای 40 میلیون هوادار پرسپولیس کوچک است.»

این سایت البته به بازیکنان خارجی پرسپولیس هم اشاره و به اشتباه اعلام کرده است علاوه بر «بوژیدار رادوشوویچ» یک بازیکن مصری هم در این تیم حضور دارد. احتمالاً اشاره این سایت به بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس است.