رودریگو گوئس در اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال توانست برابر بایرن مونیخ گلزنی کند.

همیشه رویای گلزنی با پیراهن رئال را داشتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز در هوستون آمریکا رئال برابر بایرن مونیخ قرار گرفت و 3-1 مغلوب شد. تک گل رئال را رودریگو گوئس مهاجم برزیلی 18 ساله این تیم به ثمر رساند. رودریگو که ماه گذشته به رئال اضافه شد، روی یک ضربه کاشته تماشایی موفق به گلزنی شد. رودریگو از معدود خوب های رئال در این بازی بود.

همیشه رویای گلزنی با پیراهن رئال را داشتم

او در پایان بازی گفت: « بسیار خوشحالم. همیشه رویای گلزنی با پیراهن رئال را داشتم و به آن رسیدم. هرچند باختیم ولی این بازی به ما برای آماده سازی بهتر کمک خواهد کرد. در این مدت، کیفیت بالای بازیکنان رئال من را شگفت زده کرده است. آنها به خوبی از من استقبال کردند و از تمرین کنارشان به وجد می آیم.»

روردیگو در مورد گلزنی خود گفت: « در سانتوس هم ضربات کاشته را می زدم و اتفاق تازه ای نبود. دیوار دفاعی بایرنی ها بسیار بلند بود و تنها جایی که می توانستم توپ را بفرستم، کنج دروازه بود و خوشحالم که توپ تبدیل به گل شد.»

رودیگو در مورد تمرین زیر نظر زیدان هم گفت:« از کار با زیدان لذت می برم. او امروز به من گفت که در نوک حمله بازی کنم و مرتب به دروازه نزدیک شوم. پیش از این فقط در کناره ها بازی کرده بودم. زیدان معتقد است در این منطقه، شرایط خوبی برای بازی دارم.»

همیشه رویای گلزنی با پیراهن رئال را داشتم