از ویرژیل فن دایک به عنوان یکی از مدعیان جدی فتح توپ طلای 2019 نام برده می شود.

فن دایک: توپ طلا رویای هر فوتبالیستی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد و یکی از مهره های تاثیرگذار لیورپول در کسب عنوان قهرمانی اروپا بود. فن دایک حالا یکی از نامزدهای کسب توپ طلای 2019 محسوب می شود و می تواند به اولین مدافع پس از 13 سال تبدیل شود که توپ طلا برده است.

در صورت بردن توپ طلا، او دومین لیورپولی پس از مایکل اوون خواهد بود که به این جایزه ارزشمند رسیده است. اوون سال 2001 فاتح توپ طلا شده بود.

فن دایک: توپ طلا رویای هر فوتبالیستی است

فن دایک در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در پاسخ به سوالی در مورد توپ طلا گفت:« وقتی مردم در این مورد صحبت می کنند، نمی توانم مانع هیجان زده شدن خودم شوم اما این موضوعی نیست که من روی آن نقشی داشته باشم و آرای کارشناسان تعیین کننده توپ طلا خواهد بود.»

ستاره هلندی 28 ساله لیورپول ادامه داد:« کاری که از من بر می آید این است که سخت تمرین کنم تا در اوج آمادگی بدنی و ذهنی باشم. بردن توپ طلا رویای هر فوتبالیستی در دنیاست. اگر نتوانم این جایزه را ببرم، باید با آن کنار بیایم و سعی کنم فصل بعد عملکرد بهتری داشته باشم.

فتح توپ طلا غرورانگیز و فوق العاده خواهد بود اما تمرکز من روی این مساله نیست. هدف من و دیگر بازیکنان لیورپول این است که فصل بعد بهتر کار کنیم و جام های بیشتری ببریم.»