بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه شرایط تمرینی خوبی را سپری کرده ایم و همه تیم متحد هستند که بیشترین تلاش ممکن را برای مصاف با تیم فوتبال الاتحاد انجام دهند.

بوحمدان: ذوب آهن یکدل می ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" حمید بوحمدان اظهار داشت: خوشبختانه با اضافه شدن دو بازیکن خوب خارجی و سه بازیکن سرباز که بازیکنان بسیار خوبی بوده و همیشه با بهترین کیفیت خود درخدمت ذوب آهن بوده اند تیم ما به سر و شکل خوبی رسیده است و آماده می شویم که شروع خوبی در لیگ، حذفی و به خصوص ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.


وی ادامه داد: از همه مردم می خواهیم تیم خوب ذوب آهن را که بدون هزینه های آنچنانی و بی منت برای شهر و استان اصفهان و ایران عزیز، افتخارآفرین بوده است دعا کنند و در این مسیر ما هم قصد داریم بیشترین تلاش ممکن را با همراهی مدیریت کاربلد، رهبری کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته تیم انجام دهیم.


بوحمدان در رابطه با مصاحبه سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با پیشنهاد پیوستنش به سپاهان و اینکه سپاهانی ها گفته اند او دروغ گفته، اظهار داشت: من سال‌ها در فوتبال ایران فعالیت دارم و در طول دوران ورزشی هیچ حاشیه‌ای نداشتم و همه من را می‌شناسند. در مورد پیشنهاد باشگاه سپاهان هم باید بگویم که من تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن هستم و وقتی قراردادم را تمدید کردم دیگر چه نیازی دارم بازارگرمی کنم؟ این صحبت‌ها خنده‌دار است. خیلی از بازیکنان بزرگ در تعطیلات بین فصل گوشی همراه خود را خاموش می کنند و من هم چند روز تلفنم را خاموش کردم. اگر کسی از این موضوع ناراحت است که چرا گوشی من خاموش است، نباید در رسانه ها ابراز ناراحتی کند و از ادبیاتی استفاده کند که در شان خود اوست.


وی ادامه داد: سپاهان یک تیم بسیار بزرگ است که افتخاراتش بر هیچ کس پوشیده نیست ولی من در شرایط فعلی ذوب آهن را به هر تیمی و پیشنهادی ترجیح می دهم. در ذوب آهن همه مناسبات درست است و ضمن احترام به همه باشگاههای دیگر من از شرایطی که دارم راضی هستم. ضمناً فراموش نکنیم که ذوب آهن در مقطع فعلی به آرامش احتیاج دارد و همه مردم دوست دارند این تیم بهترین نتیجه را مقابل حریفهای خارجی و سعودی بگیرد و مشخص نیست چرا برخی افراد سعی می کنند آرامش را از ذوب آهن بگیرند! و از این کار به دنبال چه چیزی هستند. دوستان مطمئن باشند ذوب آهن یکدل می ماند و تلاشش را برای موفقیت می کند.


وی در پایان گفت: من از همه هواداران خوب و عزیز مردم ایران، هواداران بزرگ ذوب آهن و فهیم سپاهان می خواهم بار دیگر برای بزرگی نام اصفهان و ایران در کنار ذوب آهن قرار گیرند، تا انشاالله بتوانیم بهترین عملکرد را در مسیر سخت رقابت با تیمهای آسایی بزرگ و قدرتمند داشته باشیم.