سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: اطلاعی برای حضور در تورنمنت جام شهدا نداشتیم و تازه ساعت ۸ صبح به نیروی زمینی اطلاع دادند که در این تورنمنت حضور داشته باشد.

روانخواه: اطلاعی برای حضور در جام شهدا نداشتیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تهران- ایرنا- «امیدرضا روانخواه» سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی پس از پایان بازی مقابل شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اطلاعی برای حضور در این تورنمنت نداشتیم و تازه ساعت ۸ صبح به نیروی زمینی اطلاع دادند که در این تورنمنت حضور داشته باشد.

وی افزود: حضور در جام شهدا فرصت خوبی برای بازیکنان جوان نیروی زمینی بود تا تجربیات خود را به سطح بالاتری ببرند و این موضوع به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد.

روانخواه خاطرنشان کرد: تیم خیلی خوب، باکیفیت و جوانی داریم و بازیکنان سال گذشته را در تیم حفظ کردیم، اما ضعیف‌ترین شرایط را از لحاظ مالی داریم و انتظار صعود، فشار زیادی بر تیم ما تحمیل می‌کند.

سرمربی نیروی زمینی تهران تصریح کرد: تیم خوبی هستیم و این گونه نیست که بگوییم برای فرار از سقوط می‌جنگیم، اما فکر می‌کنم بتوانیم با تیم‌های مدعی رقابت داشته باشیم.

وی در پایان گفت: سال گذشته که کسی فکر نمی‌کرد به لیگ دسته اول صعود کند، اما این کار را انجام دادیم. هدف اصلی ما باید صعود به لیگ برتر باشد، اما هیچ‌کس تحت فشار نیست و ما و باشگاه می‌دانیم چقدر امکانات داریم. تلاش می‌کنیم فراتر از انتظارات و امکانات نتیجه بگیریم.