به نظر می‌رسد موضوع شکایت وینفرد شفر از باشگاه استقلال هم برای آبی‌های پایتخت دردسرساز خواهد شد.

دردسر جدید استقلال؛ شفر به فیفا شکایت کرد و 800 هزار دلار طلب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از اینکه وینفرد شفر ، سرمربی آلمانی استقلال با مسئولان باشگاه به مشکل خورد و دو طرف برای ادامه همکاری به توافق لازم نرسیدند، تنش های پیرامون باشگاه بیشتر شد. از مصاحبه های مختلف دو طرف بر علیه یکدیگر تا اینکه در نهایت وینفرد شفر تصمیم به شکایت از باشگاه استقلال گرفت ، شکایتی در جهت گرفتن مطالباتی که سرمربی آلمانی از آبی ها داشت.

نکته قابل توجه در خصوص شکایت شفر این است که سرمربی سابق آبی ها شکایت خودش را به فیفا رسانده و خیلی ها اعتقاد دارند این پرونده هم ممکن است در آینده برای استقلال دردسرساز شود. چراکه استقلالی ها ۳۰۰ هزار دلار از فصل قبل به وینفرد شفر  بدهکار هستند و سرمربی آلمانی هم در شکایت خود این موضوع را مطرح کرده که ۵۰۰ هزار دلار بابت غرامت این فصل نیز باید از باشگاه دریافت کند. این یعنی چیزی ۸۰۰ هزار دلار که استقلالی ها باید در اختیار شفر بگذارند.

حالا در این بین موضوع دیگری هم مطرح شده که چرا استقلالی ها با وجود درآمد زیادی که از فروش بازیکنانی مثل صیادمنش، مجید حسینی، مامه تیام و … داشتند، پول شفر را ندادند که الان چنین دردسری دوباره در دو قدمی باشگاه نباشد. این موضوعی است که علی نظری جویباری، معاون سابق باشگاه مطرح کرده و اعتقاد دارد مسئولان باشگاه با خرج کردن درآمدها و پرداخت مطالبات شفر می توانستند جلوی اینطور دردسرها را بگیرند ، اما گویا قرار است هواداران فوتبال در ایران همچنان شاهد شاهکارهای مدیریتی باشند . خبر آنلاین