فوتبال جهان - طرح معاوضه دیبالا و مانژوکیچ با روملو لوکاکو بسته به تصمیم مهاجم آرژانتینی بانوی پیر دارد.

 گره انتقالی منچستریونایتد و یوونتوس به دست دیبالا باز می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه «ساندی تایمز» در شماره امروز (یکشنبه) خود خبر داد باشگاه منچستریونایتد مذاکره‌ای با باشگاه یوونتوس بر سر معاوضه روملو لوکاکو با پائولو دیبالا و ماریو مانژوکیچ داشته است. قهرمان ایتالیا هم از این معاوضه بازیکن استقبال کرده، چون با این شرایط از پرداخت دستمزد بالای دیبالا خلاص خواهد شد، این در حالی است که کریستیانو رونالدو و ماتیس دلیخت هم دستمزد بالایی در یوونتوس دارند.

موضوع معاوضه دیبالا با پوگبا موضوع جدیدی نیست و ماریو گاکو هوئرتا خبرنگار ایتالیایی شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا پیش از این خبر داده بود که دیبالا برای رفتن به اولدترافورد، دستمزد 10 میلیون یورویی در سال از منچستری‌ها می‌خواهد.

نشریه «ساندی تایمز» مدعی شد انتقال دیبالا و مانژوکیچ به اولدترافورد در ازای انتقال لوکاکو به جمع راه‌راه پوشان تورین کاملاً بسته به نظر مهاجم آرژانتینی بانوی پیر دارد و اگر او با انتقالش به منچستریونایتد موافقت کند، گره این سه انتقال باز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سران یوونتوس و منچستربونایتد در حالی به دنیال نهایی کردن این انتقال هستند که اینتر دیگر تیم ایتالیایی هم مدت‌هاست برای جذب لوکاکو تلاش می‌کند.