آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا در بدو ورود به میدان در بازی بارسلونا- آرسنال در جام خوان گامپر با تشویق شدید هواداران بارسلونا روبرو شد.

تشویق پرشور گریزمان از سوی هواداران بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال جنجالی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات جاری، مدیران بارسلونا به خاطر سابقه گریزمان و بارسا در روزهایی که او ستاره بی چون و چرای اتلتیکو بود از این می‌ترسیدند که زمانی که گریزمان برای شرکت در اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا وارد میدان شود، هواداران بارسا نسبت به او چه واکنشی نشان خواهند داد.

تشویق پرشور گریزمان از سوی هواداران بارسلونا

ولی دیروز در جام خوان گمپر زمانی که گریزمان برای حضور در بازی بارسا مقابل آرسنال برای اولین بار در یک بازی رسمی قدم به نوکمپ گذاشت همه این ترسها نقش بر آب شد چرا که هواداران بارسلونا از گریزمان استقبال بی‌نظیری به عمل آوردند.

تشویق پرشور گریزمان از سوی هواداران بارسلونا

زمانی که پیش از بازی و در جریان معرفی بازیکنان بارسا به هواداران، بر اساس سنت همیشگی، گریزمان به میدان آمد تشویق کرکننده هواداران بارسا در نوکمپ طنین انداز شد. در گوشه و کنار این استادیوم عظیم البته از برخی گوشه‌ها صداهای سوت هم شنیده می‌شد ولی آنها در میان سیل تشویق هواداران بارسلونا در اقلیت مطلق بودند.