سرمربی تیم ملی بسکتبال روسیه پس از باخت برابر ایران در دیداری دوستانه، از ایران به عنوان حریف جدی نام برد و از عملکرد حدادی تمجید کرد.

سرمربی بسکتبال روسیه: ایران حریفی جدی بود/ حدادی مشکل ساز شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، سرگئی بازارویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال روسیه پس از شکست مقابل تیم ملی ایران در تورنمنت سه جانبه روسیه، گفت: ایران در بازی برابر ما خیلی جدی‌تر از بازی اول بود. طبیعی است ایران خوب باشد چون بازی‌های متعددی انجام داده و این نخستین بازی آن‌ها نبود.

او افزود: ما تحت فشار بودیم و شاید این تاثیر تمرین دیروز ما بود. فکر نمی‌کنم شکست در کوارتر چهارم عامل باخت ما بود، در واقع شکست ما به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی بود و دیدار ما با ایران تنها دومین بازی روسیه در مرحله آماده سازی است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال روسیه ادامه داد: با این حال این فرصت را داریم که بیشتر در مورد شرایط تیم تجزیه و تحلیل کرده و شرایط را بهتر کنیم، روی نقاط ضعف کار کنیم و عملکردمان را بهبود ببخشیم.

او درباره عملکرد حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران نیز گفت: حدادی عالی بود. او امروز مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. این بازیکن بسیار باهوش و با تجربه است و من او را از المپیک 2008 به یاد می‌آورم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از تورنمنت تدارکاتی روسیه به مصاف تیم میزبان رفت که توانست با نتیجه 91 - 84 پیروز این بازی دوستانه شود.