رسانه های انگلیسی ادعا کردند که یوونتوس پیشنهاد 70 میلیون یورویی تاتنهام برای خرید پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، را پذیرفت.

 انتقال 70 میلیون یورویی دیبالا به تاتنهام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، خیلی زود به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شد و کمک کرد تا این تیم چهار قهرمانی پیاپی در سری آ به دست بیاورد.

هرچند با حضور کریس رونالدو در یوونتوس، دیبالا جایگاهش در ترکیب بیانکونری را تا اندازه ای از دست داد و همین مسئله باعث شد تا آینده اش در این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

او فصل گذشته تنها 10 گل در همه رقابت ها برای یوونتوس به ثمر رساند؛ در حالی که در دو فصل پیش از آن، به ترتیب 26 و 19 گل زده بود.

پیش از این شایعاتی در مورد رفتن دیبالا به منچستریونایتد وجود داشت اما مذاکرات دو باشگاه برای معاوضه دیبالا و روملو لوکاکو به جایی نرسید. حتی امروز اخباری در مورد احتمال رفتن این ملی پوش آرژانتینی به آرسنال منتشر شد که خیلی زود تکذیب شد.

توافق یووه و تاتنهام بر سر انتقال 70 میلیونی دیبالا

اما اکنون رسانه های انگلیسی از جمله سایت گل و اسکای اسپورتس اعلام کردند که دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام بر سر انتقال دیبالا به توافق رسیدند و اکنون این بازیکن در حال مذاکره با تاتنهام بر سر بندهای شخصی قراردادش است.

تاتنهام که در فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، در این تابستان تنها دو خرید انجام داد؛ تانگوی اندومبله از لیون و جک کلارک از لیدز.

احتمالا حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام، یکی از دلایل اصلی متقاعد شدن دیبالا برای این انتقال بوده است. این مربی آرژانتینی نقش مهمی در اوج گیری اسپرز در سال های اخیر داشته و می تواند به احیای هموطنش کمک زیادی بکند.