ژوزه مورینیو درست می‌گوید که تیم دوم منچسترسیتی هم شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد.

نظر کارشناسی مورینیو درباره سیتیزن ها کاملا درست است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، وقتی از ژوزه مورینیو، کارشناس اسکای اسپورت سوال شد که کدام تیم‌ها امسال مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند پاسخ داد: منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و تیم B منچسترسیتی. او عنوان کرد سیتی به قدری بازیکن خوب و با کیفیت دارد که تیم دوم این تیم نیز شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد.

همین گفته‌ها سبب شده به بررسی این صحبت مورینیو بپردازیم و متوجه می‌شویم که مربی پرتغالی اظهار نظر درستی درباره تیم سیتی داشته است.

تیم اول منچسترسیتی: ادرسون، لاپورته، کایل واکر، جان استونز، اولکساندر زینچنکو، کوین دی بروین، فرناندینیو، داوید سیلوا، برناردو سیلوا، سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ.

تیم دوم منچسترسیتی: کلودیو براوو، نیکولاس اوتامندی، کانسلو، رودری، بنجامین مندی، گارسیا، گوندوگان، فیل فودن، ریاض محرز، لروی سانه، گابریل ژسوس.

تیم دوم سیتی از آن نظر شانس قهرمانی دارد که همین چند روز پیش کانسلو از یوونتوس با 60 میلیون پوند خریداری شد ولی جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد یا حضور دو مهاجم اصلی برزیل و آرژانتین در خط حمله این تیم.

فقط دو بازیکن تیم B منچسترسیتی یعنی بنجامین مندی و کانسلو بیش از 100 میلیون پوند هزینه روی دست سیتی گذاشته است.

همین ترکیب نفرات عالی باعث شد که سیتی فصل قبل اولین تیم تاریخ انگلیس باشد که هر چهار جام داخلی انگلیس (خیریه، اتحادیه، لیگ برتر و جام حذفی) را به دست آورد و در شروع فصل نیز توانست پنجمین جام پیاپی داخلی را با شکست لیورپول در جام خیریه به دست بیاورد. منچسترسیتی فصل جدید لیگ برتر را با قدرت شروع کرد و توانست با پنج گل وستهام را در خانه خود در لندن در هم بکوبد و نشان دهد امسال هم برای سویمن سال پیاپی مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.