آندره‌آ استراماچونی پس از بازی با ماشین‌سازی به شدت از نبود مترجم در کنار خودش اظهار ناراحتی و تأسف کرد.

باز هم ضعف مدیریتی در استقلال ؛ استراماچونی با دو مترجم اما بدون مترجم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، آندره‌آ استراماچونی پس از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر، در نشست خبری به نبود مترجم ایرانی روی نیمکت اعتراض شدیدی کرده و گفت که به او بی‌احترامی شده است. شاید برای هواداران استقلال این سؤال بوجود آمده باشد که در تمرینات استقلال چه کسی مسئول ترجمه صحبت‌های استراماچونی بوده و چرا در بازی با ماشین‌سازی روی نیمکت حضور نداشته است.

کسی که مسئول ترجمه صحبت‌های استراماچونی در تمرین استقلال است، مسئولیت GPS را برعهده داشته و قرار نبوده به عنوان مترجم اصلی کار کند. استراماچونی از مسئولان استقلال خواسته بود یک نفر برای ترجمه صحبت‌هایش در نشست‌های خبری حضور داشته باشد.

روز قبل از بازی با ماشین‌سازی، یک نفر به عنوان مترجم کنار استراماچونی حضور داشت و تا اینجای کار مشکلی نبود، اما ظاهرا عدم اقدامات لازم برای گرفتن آی‌دی‌ کارت برای فردی که مسئول GPS بود، باعث شد استراماچونی مترجمی نداشته و کاوه ستوده پزشک استقلال صحبت‌های او را به بازیکنان انتقال دهد. در واقع، استراماچونی با وجود اینکه دو مترجم همراه داشت، از هیچ کدام نتوانست استفاده کند. مسئول GPS روی نیمکت نبود و دیگری نیز آی‌ دی کارت نداشت. سعید فتاحی مسئول سازمان لیگ اعلام کرد که استقلال درخواستی برای حضور مترجم نداشت و اگر به آنها گفته می‌شد، شاید مترجم می‌توانست روی نیمکت بنشیند!

جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال در واکنش به اظهارات فتاحی به خبرگزاری تسنیم گفت: فردا در این زمینه توضیحات‌مان را ارائه خواهیم کرد و الان نمی‌توانم چیزی بگویم.

استراماچونی؛ با دو مترجم اما بدون مترجم!

تبریز| استراماچونی: بی‌حرمتی کردید اما تسلیم نمی‌شوم