پرسپولیس در این فصل از رقابت ها با توجه به یارگیری و حفظ بازیکنانش 16 بازیکن دارد که همه آن ها می توانند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند.

سخنان کالدرون با خبرنگاران از پرسپولیس و بازی با تراکتور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس بعد از برد در اولین مسابقه لیگ نوزدهم ، حالا با انگیزه و روحیه مناسب برای هفته دوم و بازی دشوار برابر تراکتورسازی در تبریز آماده می شود. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم حتما تا امروز متوجه اهمیت این بازی شده است و همانطور که در مصاحبه امروزش اعلام کرد این یک بازی شش امتیازی میان دو تیم مدعی است. کالدرون امروز در حاشیه تمرین تیمش با خبرنگاران گفت و گو کرد که حرف های او را در زیر می خوانید:


اولین بازی تراکتور را دیدم. می دانیم که بازیکنان جدیدی گرفتند که در این بازی حضور دارند. همچنین می دانیم پارسال بازی را به آن ها در شهرشان باختیم(اشتباه می کند).این بازی سخت است چون تمام بازی های لیگ بازی های سختی است. من به تیمم کاملا اطمینان دارم و به تمام حریفان احترام می گذارم ولی این دومین فینال ما است. برای بنده تمام بازی ها یک فینال است. فینال ما یا باید مساوی باشد یا برد.
(در این لحظه خبرنگار ورزش سه به او می گوید که اشتباه کرده و پرسپولیس پارسال نباخته و چندسال است که در بازی برابر تراکتور موفق عمل کرده است)


کالدرون: شما می دانید تراکتور سرمایه گذاری زیادی کرده است و می خواهند قهرمان لیگ ایران شوند.آن ها هزینه زیادی برای این هدف انجام می دهند. ما قهرمان بودیم و دوباره می توانیم آن را تکرار کنیم. این یک بازی شش امتیازی است.


ترکیب پرسپولیس
روز بازی متوجه ترکیب خواهید شد. نمی توانم قبل از بازی ترکیب را اعلام کنم. مطمئنا تغییرات خیلی زیادی نخواهیم داشت. مسلما من بچه ها را بیشتر می شناسم و آن ها هم بیشتر با من آشنا می شوند. ما بازیکنان خیلی مهمی در تیممان داریم؛ شانزده بازیکن داریم که هرکدام می توانند فیکس باشند. من یازده نفر را انتخاب می کنم و مطمئنا اگر تغییری باشد کوچک خواهد بود. ما می خواهیم به همین روش ادامه دهیم. ایده من این است که هر 16 نفر می توانند فیکس باشند.


جونیور براندائو
جونیور دیروز در تمرین مصدوم شد و امروز تمرین نکرد. باید صبر کنیم ببینیم وضعیت او چگونه است.


حریفان می خواهند ببرند
تمام تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند می خواهند مقابل ما برنده باشند چون سه دوره قهرمان شده ایم. ما خوشحال هستیم اینگونه است می دانیم هر بازی یک فینال است.


نظر بازیکنان درباره توپ ها درست است

بازیکنان به توپ ها اعتراض می کنند و در این صورت حتما حق با آنها است چون آنها هستند که دارند با این توپ ها بازی می کنند. امیدوارم که مسئولان بتوانند کیفیت توپ ها را بهتر کنند. یک توپ خوب خیلی در کیفیت بازی تاثیر دارد.

جونیور هم بدنی و هم تاکتیکی زمان می خواهد

مطمئنا ایده آل این بود که او زودتر برسد ولی خب این شرایط اتفاق افتاده است و نیاز به زمان دارد هم از نظر بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی. به خاطر همین در بازی اول هم حضور نداشت. قطعا نیاز به زمان دارد تا بتواند بازی کند.

کادر فنی من اینجا مشکلی ندارند

کادر من اینجا خوشحال هستند و مشکلی ندارند. پدر یکی از دستیارانم به دیدنش خواهد آمد و همسر مربی بدنساز ما هم فعلا چون شاغل است، نمی تواند به ایران بیاید. مشکلی نداریم.

خوب است که VAR بیاید

اینکه VAR در فوتبال وجود داشته باشد، خیلی خوب است. برای من خیلی مهم است که وقتی یک تیم گل سالم می زند، پذیرفته شود. این یک کمک خیلی خوب برای داوران است.

می دانم تراکتور هواداران خوبی دارد

من نمی دانم حواشی ای که می گویید، چطور است و درباره اش خبر ندارم. می دانم که تماشاچای های خوبی دارند و مطمئنا بازی خوبی خواهد شد. خیلی خوشحالم که فدراسیون همه چیز را تحت کنترل دارد. من هیچوقت نشنیدم که مشکل حادی در فوتبال ایران وجود داشته باشد و خیلی اطمینان دارم به این موضوع.

بیرانوند بهترین گلر آسیا است

من به بیرانوند و حسینی تبریک می گویم. با تلاششان این عناوین را به دست آوردند. مطمئنا رای دهندگان کار درستی انجام داده اند. رادو هم در بازی اول خیلی خوب ظاهر شد. ولی علی از نظر من بهترین دروازه بان آسیا است و خیلی خوشحالم که می توانم روی او حساب کنم.