معاون امنیتی-انتظامی استانداری تهران گفت: با توجه به اعلام وزارت ورزش و جوانان تمهیدات و مقدمات برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به منظور تماشای مسابقات فوتبال بین‌المللی ایجاد کردیم و مشکلی در بحث امنیت آن وجود ندارد.

استانداری تهران: بانوان از این تاریخ به استادیوم بروند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا گودرزی روز سه‌شنبه افزود: جلساتی در این خصوص برگزار شده است؛ البته موضوع، اجتماعی است و مربوط به حوزه امنیتی نیست اما در بحث امنیت نیز مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: براساس نامه سازمان لیگ پیرو مصوبه اخیر و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در صورتی مجاز به برگزاری مسابقه هستند که اکثریت ورزشگاه‌های میزبان شروطی نظیر راه‌اندازی و استقرار سیستم بلیت الکترونیک به همراه نصب گیت‌های ورودی و شماره‌دار شدن صندلی‌ها، تجهیز ورزشگاه به سیستم اتاق کنترل و دوربین‌های مداربسته از مبادی ورودی تا سکوها و نیز تفکیک فضاهای بیرونی تا سکوها و مسیرهای تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی را رعایت کنند.

گودرزی افزود: با توجه به انجام شروط در نظر گرفته شده ما نیز کمک می‌کنیم در بحث امنیت ورود و خروج بانوان به ورزشگاه‌ها مشکلی پیش نیاید.

براساس اعلام معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان زنان می‌توانند دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر را 18 مهرماه در ورزشگاه آزادی به تماشا بنشینند.

این مسابقه روز ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه 18 مهر برگزار می‌شود.

منبع/ ایرنا