جلد امروز روزنامه های ورزشی دوحه در تسخیر لوگوی معرفی شده جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت.

جلد روزنامه های دوحه تحت تاثیر لوگوی جام جهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه سال تا آغاز جام جهانی 2022 قطر مسئولان برگزاری این تورنمنت بزرگ فوتبال جهان در خاورمیانه از لوگوی اسرارآمیز و زیبای طراحی شده برای بازی ها رونمایی کردند. این اتفاق که سرو صدای زیادی به راه انداخت و یک بار دیگر تمامی توجهات را به خلیج فارس معطوف کرد باعث شد تا روزنامه های امروز دوحه نیز جلد خود را به آن اختصاص دهند.


طراحی این نماد، چشم انداز رویدادی را نشان می دهد که تمام دنیا را به هم وصل کرده و درگیر می کند. درعین حال این نماد دارای عناصری از فرهنگ محلی، منطقه ای عرب و علاقه آنها مربوط به ارائه فوتبال زیبا است. شکل و رسم نماد جام جهانی 2022 به قدری اسرارآمیز و دارای نکات ریز است که امروز بیشتر روزنامه های دوحه با اشاره به آن گزارش های جذابی با تیترهای حماسی منتشر کردند.


بیشتر این روزنامه ها به شکل خاص در نظر گرفته شده از سوی تیم طراحی لوگو اشاره کردند، جایی که این تیم طراحی بیش از یک سال برای جلب نظر مساعد سران قطری و فدراسیون جهانی مشغول به کار بودند. جزئیات پیچیده که غالبا در دنیای عرب تزئین شال بوده اما چنین طرحی در کشور قطر رایج است به نوعی فرهنگ و هنر اصیل عربی را نشان می دهد.


شکل کلی لگوی مسابقات را به چند نوع می توان تحلیل کرد؛ 8 همان 8 ورزشگاه خارق العاده در قطر است که بازی های جام جهانی در آنها برگزار خواهند شد. این لگو شبیه علامت بی نهایت است که همان علاقه بسیار قوی انسانی است که در طول این جام وجود دارد و بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت.‌ نکاتی که روزنامه نگاران قطری کاملا در توصیف این نماد زیبا آنها را بولد کرده و به اطلاع مخاطبان خود رساندند.

جلد روزنامه های دوحه در تسخیر لوگوی جام جهانی

جلد روزنامه های دوحه در تسخیر لوگوی جام جهانی

جلد روزنامه های دوحه در تسخیر لوگوی جام جهانی

جلد روزنامه های دوحه در تسخیر لوگوی جام جهانی