ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، معتقد است در مورد اظهارنظر لیونل مسی درباره آینده اش بزرگنمایی شده و تاکید کرد که در مورد تعهد این ستاره آرژانتینی به بارسا تردیدی وجود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسی به تازگی در گفتگو با نشریه اسپورت، اعلام کرد که قصد جدایی از بارسا را ندارد اما ماندنش در این باشگاه را به کسب جام های بیشتر مرتبط دانست؛ اظهارنظری که جنجالی های زیادی ایجاد کرد.

به ویژه اینکه با توجه به بندی که در قرارداد او با بارسا وجود دارد، می تواند در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری بود. اما والورده معتقد است که از صحب های مسی بد برداشت شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا اظهارنظر مسی، به معنای اختلاف بین او و هیئت مدیره است، گفت:" نمی خواهم صحبت های او را بخوانم. می دانم لئو چه گفته است. او به طور طبیعی نظراتش را بیان کرد و پس از آن بقیه شروع به برداشت اشتباه از صحبت های او کردند.

هرچیزی که او گفته است، بقیه تلاش می کنند تا معنایی استعاری از آن استخراج کنند. فکر می کنم او تنها تلاش کرد تا چیزهایی را به طور طبیعی بیان کند. فکر نمی کنم جایی برای نگرانی نیست.

فکر نمی کنم تردیدهای چندانی در مورد آینده او وجود داشته باشد. این باشگاه است که تصمیم می گیرد کدام بازیکنان را حفظ کند و کدام را نه اما فکر نمی کنم نگرانی ای وجود داشته باشد. مطمئنا من نگرانی ای از این بابت ندارم."