مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تا روز دربی پیگیر رفع محرومیت هافبک خلاق این تیم خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین امروز(شنبه) این تیم در جمع آبی‌پوشان حاضر شد و اظهار کرد: قبل از شروع، لازم است به خانواده عماد صفیایی عزیز تسلیت بگویم و امیدوارم این گونه حوادث دیگر در فوتبال ما رخ ندهد.

وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که ما داشتیم و این که مستحق برد بودیم، امیداوارم فردا روز خوب فوتبال ما باشد و یک نتیجه خوب در یک روز آرام برای استقلال رقم بخورد.

فتحی درباره حضورش در تمرین استقلال و صحبت با کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: من کنار بازیکنان بودم و آن‌ها در کنار کادر فنی روحیه خوبی برای داربی داشتند و امیدوارم نتیجه‌ای خوب برای ما رقم بخورد تا دل هواداران شاد شود.

او در خصوص رفع محرویمت فرشید اسماعیلی گفت: لازم است به اطلاع هواداران برسانم که بلافاصله پس از اتمام دیدار تیم با نفت مسجدسلیمان و در همان روز (۲۵ شهریور) ما پیگیر این موضوع بودیم. من با ریاست محترم کمیته انضباطی و داوران مذاکرات و صحبت‌های مفصلی داشتم و تا امروز هم پیگیر آن بودم. امیدوارم استقلال به حقش برسد؛ حقی که همه کارشناسان داوری متفق القول بودند که این کارت باید برگردد. برای این که مقررات را رعایت کنیم، هم نامه را ارسال کردیم و هم با دو کمیته انضباطی و داوران رایزنی کردیم و امیدواریم این پیگیری‌ها به ثمر بنسیند و به رفع محرومیت اسماعیلی ختم شود زیرا مستحق این کار است.