مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید تیمش برای چندمین بار از داوری ضربه خورده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از تساوی تیمشم مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: داوری سه امتیاز از استقلال گرفت. نمی‌دانم چه شروعی داریم که این اتفاقات می‌افتد. نمی‌دانم جواب هواداران را چطور باید داد اما گل دوم ذوب‌آهن آفساید بود و سه امتیاز بازی را از دست دادیم.

او درباره اخراج استراماچونی گفت: من به این سرمربی حق می‌دهم. او دو ماه است که دارد زحمت می‌کشد و همه کار انجام می‌دهد. ما چند بازی است که از داوری ضربه می‌خوریم. من به همه هوادران حق می‌دهم. بازی با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس را ببینید. در داربی باید پنالتی ما تکرار می‌شد. چقدر ما باید تحمل کنیم؟ چقدر باید سرمربی و بازیکنان را به صبر دعوت کنم؟ فقط باید بگویم متاسفم و ما مثل فصل گذشته داریم از داوری ضربه می‌خوریم.

فتحی افزود: در چند بازی شانس با ما همراه نبوده و کارشناسان داوری هم معتقد هستند که داوری اشتباهاتی در بازی‌ها ما داشته است. کادر فنی تلاشش را دارد انجام می‌دهد و بازیکنان تلاش کردند. جایگاه ما در جدول این نیست و ما باید با 9 امتیاز در بالای جدول باشیم.

او در پایان درباره عملکرد دروازه‌بان‌های لیگ برتر گفت: من فرصت نداشتم همه را نگاه کنم اما دروازه‌بانی یک پست تخصصی و مشکل است و من چون عملکرد همه را ندیدم نمی‌توانم اظهار نظری کنم.