لیورپول می‌ترسد تیم ملی فوتبال آلمان برای جانشینی یواخیم لوو به سراغ یورگن کلوپ بیاید که پاسخی به تمدید قراردادش نداده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در دو فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و امسال نیز با کسب 7 برد پیاپی در شروع فصل نشان داده که مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی است.

با این حال سران تیم لیورپول می‌ترسند این مربی آلمانی ترغیب شود تا جانشین یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان شود. قرارداد این مربی 52 ساله آلمانی با لیورپول تا سال 2022 اعتبار دارد و این مربی تاکنون به درخواست های باشگاه برای مذاکره درباره تمدید قرارداد پاسخی نداده است تا احتمال برود او جانشین یواخیم لوو در تیم ملی آلمان شوند که این روزها وضعیت مناسبی ندارد.

کلوپ اخیرا به عنوان بهترین مربی سال فوتبال جهان انتخاب شد و پیشتر از علاقه خود برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال آلمان سخن به میان آورده بود.

شاگردان این مربی آلمانی چهارشنبه شب باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر سالزبورگ به میدان بروند تا شکست هفته نخست لیگ قهرمانان برابر ناپولی را به دست فراموشی بسپارند. در ادامه لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر باید در خانه به دیدار لسترسیتی برود که هدایت این تیم را برندان راجرز بر عهده دارد.