سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازی های خوبی را انجام داده‌ایم و جایگاه چهاردهم جدول برای استقلال نیست.

استراماچونی: من بازیکنان پرفکت را برای سیستم خودم ندارم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری قبل از بازی با گل ریحان البرز اظهار داشت:بازی های جام حذفی خیلی برای ما مهم است و مهم این است که از این مرحله عبور کنیم.

وی تاکید کرد: ما یک دیدار دوستانه با گل ریحان داشتیم که در آن بازی متوجه شدم تیم خوبی دارند و مربی آنها هم عملکرد خوبی داشت. در تمام کشورهایی که بازی حذفی مستقیم وجود دارد تیم های بزرگ باید تمرکز داشته باشند چون برای تیم های کوچک این فرصت خوبی است که با تیم های بزرگ بازی کنند. از نظر من بازی فردا آسان نیست.

وی در خصوص اینکه آیا از نظر وی گل ریحان تیم کوچکی است گفت: منظورم من این نبود که این تیم هایی که بازی می‌کنند کوچک هستند بلکه منظورم این بود که از لیگ های پایین تر برای این مسابقات انگیزه دارند.نصرتی مربی خوبی است چون در بازی دوستانه با آنها بازی کردیم می‌دانم که حتی در آن دیدار در نیمه دوم بهتر از ما بازی کردند. آنها بازیکنان مهمی مثل حسینی، دیوسالار و ... در تیم خود دارند و مهم این است که تا حالا اصلا باختی در لیگ دسته اول نداشته اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: نکته ای که مهم است این است که از زمانی که به استقلال آمدم سعی کردم تیم هجومی داشته باشم و با سیستمی که خودم از همه بهتر می‌شناسم با 2 مهاجم تیمم را به زمین بفرستم ولی از اول فصل به خاطر کمبود بازیکنان با یک مهاجم بازی می‌کردیم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم دیگر به اینکه بازیکنان را ندارم اهمیت ندهم. من بازیکنان پرفکت را برای سیستم خودم ندارم. وقتی استقلال من را استخدام کرد فکرم این بود تیمی قوی برای استقلال بسازم. حتی الان که بازیکنان خط حمله‌ و جلوی زمینم را ندارم ولی برنامه‌ام تغییر نمی‌کند.در حال حاضر نه روی نیمکت و نه در زمین بازیکنان صد در صد هجومی را ندارم و نمی‌توانم هر زمان که بخواهم تغییر بدهم. من دوست دارم ساختاری درست کنم تا زمانی که نقل و انتقالات آغاز شود ولی فلسفه ما جلو خواهد رفت. این نکته را دوست داشتم بگویم که همه در جریان قرار بگیرند.

استراماچونی در خصوص مصدومیت دروازه‌بان این تیم گفت: حسینی بعد از بازی با ذوب‌آهن احساس کرد از ناحیه دست درد دارد و امروز با خود او در زمینه میزان مصدومیتش صحبت خواهم کرد.اگر او هم نتواند پورحمیدی به میدان خواهد رفت اما در هر 2 حالت گلرهای خوبی در زمین خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه اگر پورحمیدی بازی کند گلر دوم استقلال در بازی فردا چه کسی است گفت: ما 2 گلر خوب هم در تیم امیدمان داریم که اگر لازم باشد آنها را به لیست اضافه می کنیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه نشست خبری گفت: متاسف هستم که تا الان نتوانستیم ببریم. اگر بازی های ما را دیده باشید متوجه می شوید که فاصله ما با حریفان زیاد است و خوب کار می‌کنیم. خیلی ها موافق حرف من هستند که یکسری امتیازها در شرایط سخت از دست رفت. جایگاه استقلال اینجای جدول نیست ولی باز هم تاکید می‌کنم تلاش می‌کنم تیمی قوی بسازیم. من بهانه نمی‌آورم ولی سعی می‌کنیم طوری کار کنیم که موفق شویم.

256 43