دو تیم استقلال و گل ریحان البرز به مصاف هم رفتند و استقلال موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیروز شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ استقلال در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های جام حذفی موفق شد مقابل گل‌ ریحان پیروز شود و به مرحله یک‌هشتم صعود کند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی و مرتضی تبریزی

ترکیب گل ریحان:

حجت صدقی ، علی محمدی، سید محسن حسینی، سید امین نظامی‌پور ، حمیدرضا دیوسالار ، علیرضا ارجمندیان ، کیانوش میرزایی ، محمد پاپی ، مصطفی اکرامی ، محمدحسین مهرآزما و محمدامین درویشی

موقعیت‌های حساس:

دقیقه 15: ارجمندیان نفوذ سریعی‌ای را از جناح چپ زمین انجام داد و حرکت در عرض او، با شوت همراه شد و این ضربه با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 20: قائدی نتوانست از پاس دقیق اسماعیلی که پشت سر مدافعین گل ریحان ارسال شده بود، استفاده کند و توپ بعد از برخورد به این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 24: تبریزی نتوانست از دیوسالار را دریبل بزند و مجبور به شوت‌زنی شد و شوت این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 38: ضربه دقیق و محکم محمد پاپی از راه دور با واکنش سیدحسین حسینی همراه نشد و توپ وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 40: ضربه فرشید اسماعیلی با واکنش حجت صدقی همراه شد و بعد از آن هم دیوسالار توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 42: ارسال از روی کرنر با ضربه محمد دانشگر همراه شد و بعد از آن توپ به دیوسالار برخورد کرد و وارد دروازه گل ریحان شد.

دقیقه 55: اندکی پس از وصل شدن برق ورزشگاه انقلاب کرج، استقلالی‌ها یک پنالتی به‌دست آوردند که نتوانستند این توپ را به گل تبدیل کنند و مرتضی تبریزی این فرصت را از دست داد.

دقیقه 61: دفع ناقص مدافعین گل ریحان با ضربه فرشید اسماعیلی همراه شد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 70: سیدعلی برخورد مشکوک امین درویشی و علی دشتی در محوطه جریمه استقلال را پنالتی تشخیص نداد و دستور ادامه بازی را صادر کرد.

دقیقه 86: ارسال شجاعیان از روی نقطه کرنر با ضربه سر تبریزی همراه شد و این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه گل ریحان به بیرون رفت.

دقیقه 93: حرکت فرشید اسماعیلی با پاس در عرض این بازیکن همراه شد و سجاد آقایی دروازه گل ریحان را باز کرد.

دقیقه 113: حرکت زیبای سجاد آقایی با پاس این بازیکن همراه شد و فرشید اسماعیلی هم، پاس این بازیکن را با یک پاس زیبا، وارد دروازه گل ریحان کرد.

255 41